Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi se dit "Jule-setup" :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige give mit bidrag fra det mørke vestjylland, hvor en beboer i forstæderne til Esbjerg har givet den fuld gas !

God jul til jer alle !

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

At amerikanerne gør alting stort, er jo ingen hemmelighed - og det gælder også julelysene!

"Mit" jule-setup er slet ikke mit eget, men det er det, Charlotte og jeg nyder adskillige aftener her i december fra vores båd. Her har du en lille video skudt fredag aften den 17. december - og der er dømt ekstrem julebelysning ;-)

Eller smut ind på Youtube og se den der - så kan du se den i fuld skærm og HD:

God jul!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

At amerikanerne gør alting stort, er jo ingen hemmelighed - og det gælder også julelysene!

"Mit" jule-setup er slet ikke mit eget, men det er det, Charlotte og jeg nyder adskillige aftener her i december fra vores båd. Her har du en lille video skudt fredag aften den 17. december - og der er dømt ekstrem julebelysning ;-)

Eller smut ind på Youtube og se den der - så kan du se den i fuld skærm og HD:

" target="_blank">

God jul!

 

Jeg har ikke så meget jule - setup at byde ind med, men vil lige kommentere på din video Thomas, for den vækker dejlige minder, fra da jeg selv og min kone boede i Fort Lauderdale.

Det er et super dejligt sted og fantastisk at glide ned gennem kanalerne og se de imponerende huse og ikke mindst både, Fort Lauderdale har at byde på.

Vi boede i 401, SE 13th street i  et lille hus, men det er revet  ned nu og bygget nyt kan jeg se på google maps.

Fantastisk sted med Fantastiske muligheder!

Håber en dag at kunne vende "hjem" :o) Specielt nu hvor man sidder i sne til knæene og nat temperaturene nærmer sig minus 15 grader.

Rigtig Glædelig jul Til Jer Alle - Også Over There!

 

Daniel

 

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Uha - jeg forstår godt, du længes tilbage! For Charlotte og jeg er det HJEM, og her bliver vi med al sandsynlighed resten af vores liv.

Og alle ønskerne retur herfra!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har blot en beskeden lyskæde langs hækken ned til vejen..

Men så har vi tilgengæld masser af sne og hvid jul..

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer alligevel lige med vores beskedne jule setup, kan kun sige at en grill bøf smager nu engang fantastisk og er en god afbrækker fra julemaden :o)

 

Glædelig jul

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)