Flot er det jo ikke, men man bliver da i godt humør! Glædelig Jul og Godt Nytår og tak for mange inspirerende indlæg. |
Holda op et diskotek du har fået lavet der
Flot er det jo ikke, men man bliver da i godt humør! Glædelig Jul og Godt Nytår og tak for mange inspirerende indlæg. |
Holda op et diskotek du har fået lavet der |
Nu vi lige snakke jul.. Filmede lidt med mit elskede spejlrefleks i forgårs - primært jule-pynt i huset :-) Tjek det ud på min blog :-) http://blog.hyldeborg.dk/post/2302382070 |
Thorborg - Nu skrev du i nyhedsbrevet at der er "godt nok koldt lige nu". Hvor koldt er der egentlig i Florida nu, jeg troede det var varmt på denne tid også? |
Mit umiddelbare gæt er omkring 23 grader :) Det er der i hvert fald der hvor min far bor ;) |
Her et kort julestemningsbillede fra en af de lokale gader, Fredensgade i Hinnerup. Tak til beboerne i Fredensgade for den fantastisk hyggelige juleudsmykning, som er et fast tilbagevendende "udflugtsmål" for familien og jeg. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Kan kun prale af at have 'Frode'. Ham er jeg tilgengæld glad for - Selv-modelleret til en julefrokost engang. |
Arbejder med web, cms og www generelt. Søgemaskineoptimering i særdeleshed
Kom nu, der må være flere der har lidt at vise frem. |