Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 7 ud af 17 (164 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lina

Jeg har med interesse fulgt din tråd og vil høre om du vil være interesseret i et lille tlf møde?

Jeg er forsikringsmægler og årsagen til at jeg skriver er at vi pt har særlig fokus på håndværksbranchen og har i gennemsnit sparet vores kunder for over 25 % på deres forsikringspræmier, hvilket i disse finanskrise tider vel er meget godt og når dækningerne så samtidig med ikke bliver forringet, så er det jo ikke så ringe endda

Jeg går ud fra at du med dit setup har behov for forsikringer og håber at du har lyst til en lille snak

Ser frem til at høre fra dig

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14 | Låst

hej

forsikring står jeg ikke for det gør mine håndværkere selv, jeg er kun formidler, du må snakke med mine håndværker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17 | Låst

når jeg skriver hjælp til badeværelse så tænker man først og fremmest fliser gulve ,afløb, kun til sidst tænker man om el arbejde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han skrev da også VVS installatør og ikke El installatør...;)

Ivaerksaet:
Altså  når  du  skriver   "Hjælp til  at ordne dit  badeværelse"   -  så  kan  der  ikke  vippes  ret  meget ude  i  det  rum  uden  at  det  involverer  en  vvs-installatør,,, 

Fra stenstrup
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er da en kæmpe forskel på om du arbejder som skolelære til 100kr i timen og til at skulle være selvstændig håndværker, og kun opkræve 99 + moms hos kunden, som samtidig skal dække alle udgifter i forbindelse med sådan et firma.

udgifter som gør at jeg ikke tror firmaerne er bæredygtige:

Ødelagt væretøj, nyt skal købes (måske noget dyrt værktøj) for det man jo har sat til side af de 99 kr.

Måske firmabilen bryder sammen og skal på værksted. - Her er der naturligvis også sat penge til side fra de 99 kr.

og så er der måske en revisor inde over som vil have lidt penge, hvilket de 99 i timen selvfølgelig dækker.

Forsikringer

Firmatelefonregning

Internetregning 

brændstof til firmabilen

aflønning af alt det papirarbejdet som der jo er i forbindelse med en virksomhed

pension

feriepenge

kundeservice (hjælp, forklaringer om regler osv. til kunden)

Og Ja så tager skattefar jo lige sin andel, inden det drejer sig om vedkommenes private famlieudgifter.

Så Det burde være ret simpelt at se de 2 ting ikke kan sammenlignes som det er gjordt her.

Skolelæreløn 100kr. tømrersvendeløn 350 kr, for det forlanger alle de danske firmaer jo, så det får svendende også da der jo ingen udgifter for tømrermesterens firma er.

Men Fedt tilbud, de burde i hvert fald ikke gå og kede sig med de timelønstakster.

Selv hvis det havde været 250 i timen ville det stadig være et godt tilbud for kvalificeret arbejde.

Synes det må være fedt for dem at komme ud og lave noget igen, hvis bare deres regnskab ender i den positive ende.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

når ja...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

men hvor meget håndværk om måneden køber man for kunden plejer at give søn skruer osv , hvor ofte skal man f.eks udskifte en hammer?????som jeg har nævnt før så hvis man kører længere så skal kunden ligge ud for benzin. det er bare nogle af de ting som jeg synes er lige lovligt i overkanten at tage med i regnskabet.

men det mange af jer ikke kan forstå er at hvis man ikek har noget som helst job skal man nøjes i en vis periode...... og mange skal nøjes med 99kr+ moms.

lina

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37 | Låst

sikke noget sludder jeg skrev i sidste mail, det er ved at være sendt for mig :) jeg beklager til alle mit dårlige sprog....

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:40 | Låst

Michael:
Så Det burde være ret simpelt at se de 2 ting ikke kan sammenlignes som det er gjordt her.

Åbenbart ikke, for så havde denne tråd nok ikke været så lang, men da glad for en enkelt kan se at dette er rent til grin at sammenligne tingene på den måde, og netop derfor jeg skrev det med at sammenligne æbler og bananer.

Fra stenstrup
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:02 | Låst

Nu var det ikke så meget en hammer jeg tænkte på, men det ene med det andet, det løber op, eks. en skruemaskine, rundsav, osv. det sker selvfølgelig ikke tit, jeg tænker bare på dine håndværkers økonomi når uheldet er ude.

Kunden betaler selvfølgelig selv for materialer som søm og skruer går ind under, men hvis tømren skal på byggemarkedet et par gange, bruger sådan en varevogn også noget brændstof, og i det hele taget bruger den altså noget brændstof til småture osv.

men nævnte bare nogle eksempler, der er jo stadig flere ting som jeg ikke har skrevet, eks. arbejdstøj også. Vil ikke sidde og skrive en masse, Jeg håber for dine håndværkere at de klare den, og at de med tiden finder et mere tidssvarene prisleje, mest for deres egen skyld, men også for deres nærmeste konkurrenter, som måske også vil vælte som dominobrikker.

koludabyg:
Måske, men jeg ville lige prøve at uddybe tingene lidt, hvis folk der ikke forstår det skulle have en chance.

Men forsat god weekend herfra.  :)

Side 7 ud af 17 (164 indlæg)