Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde søges! Hjælp mig med at nå drømmen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Kære alle

1 Februar er jeg uddannet bygningskonstruktør og søger derfor arbejde, så jeg kan nå min drøm om at blive selvstændig brandteknisk rådgiver. 

Da jeg skal arbejde på mit eget projekt samtidig, søger jeg efter 15- 20 timers arbejde, som jeg kan klare fra mit kontor i Ribe/Bramming. Jeg er dog ikke afvisende overfor at kører efter det!. Det er ikke et must, men om muligt må arbejdet gerne være så fleksibelt at det kan laves aften/weekender. Dagtimer er dig også OK.

Jeg er interesseret i arbejde som er længerevarende. Det må gerne være fastarbejde men projekter af min. 2 måneder er også super!. 

Hvad kan jeg?

Nu er jeg uddannet brandmand og redder, hvilket nok ikke er voldsomt interessant herinde. Tilgengæld kan jeg:

Webshop: Alt arbejdet omkring e-handel, fra support/service, til produktoprettelser m.m. 
Jeg har arbejdet med scannet, dandomain, Oscommerce og Magento. Jeg driver fortsat www.sikkerhedseksperten.dk

Bygningskonstruktør: Jeg kan selvfølgelig alt det en bygningskonstruktør skal kunne, og har under min uddannelse tegnet 4 projekter som alle er bygget. Især brandsikring har min helt store interesse (og er det jeg starter virksomhed med), men er også skrap til fx. myndighedstegninger. 

Dum i arbejde: Skrevet med et glimt i øjet. Jeg vil gøre alt for at kunne leve af min drøm og alt taste arbejde, grave hullet arbejde eller copy/paste arbejde, tager jeg med glæde i mod.

Hvad er jeg IKKE interesseret i:

Jeg er ikke interesseret i MLM, canvas salg, arbejde med % i betaling og alt der ikke indfatter penge som løn :)

Timepris:
Det afhænger meget af opgaven og hvor meget jeg skal tænke mens jeg udfører den :), men fra 100 kr. til 250 kr., det er nogenlunde der omkring. (hvad vi bliver enig om)  

Sidst og ikke mindst vil jeg nævne at jeg arbejder hurtigt og effektivt. Jeg er lærenem på selv de svære opgaver. 

Min strategi for at starte min egen virksomhed, strækker sig over nogle år. Dermed vil du kunne gøre brug af mig i lang tid og oplæring kan godt betale sig.  
Skulle det mod forventning gå hurtigere end forventet (for mig), laver vi en exit plan sammen, der gør det muligt for dig at finde en afløser.

Jeg forlader eller nedprioritere IKKE dit arbejde, fordi jeg selv for travlt.  

Hvis du har en opgave eller kender nogen der kunne bruge mig, så skriv til mig på info@sikkerhedseksperten.dk eller ring 60 19 11 44. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

@Boysen. Go salgs"tale".

Der er jo også muligheder på linkedin.dk. Jeg har oprettet en gruppe: neo networking,for 1 måneds tid siden, som er i en spændende udvikling. Gruppens formål er at skabe projekter og beskæftigelse via gruppens medlemmer. Fri optagelse. You are welcome.

Der er også en aktiv anden gruppe på linkedin.dk: netværk hvor jobsøgende møder arbejdsgivere. Den har ca 1200 medlemmer. Fri optagelse også.

Go held med jobsøgning.

-Flemming

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:13

Tak for det Flemming, den vej vil jeg da lige kikke.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)