Hvis du stadig har problemer og skulle ønske professionel hjælp er du velkommen til at kontakte kim (a) techshop . dk (fjern mellemrum og lav (a) om til et snabela - lavet sådan for at undgå spamrobotter)
Vi har fået mange sider op i top 10 (ofte top 5) på Google
Tak til alle for gode råd - jeg forsøger efter bedste evne at bruge dem.
Tak Kim - du har måske gennemskuet mine evne på dette felt - og det kan være det bliver løsningen - vi må se om det hjælper med de råd jeg har fået - men det er altid godt med en livline - tak for dit tilbud.
> Jeg har mest brug for noget google adwords undervisning...
Du blander tingene lidt sammen. Først snakker du om SEO, og faren for blacklisting, og nu snakker du AdWords undervisning. Det har ikke rigtig noget med hinanden at gøre.
Det jeg mener er : for ikke at rode sig ud i SEO og blacklistning, skal jeg enten bruge noget "ikke-metervarer-SEO" alt efter hvad det mon kan koste, eller noget Google adwords træning så jeg selv kan blive bedre til at få udbredt kendskabet til min hjemmeside...
Specielt en beregning af dine udgifter ved at markedsføre hjemmesiden i forhold til antal besøgende gange forventet konverteringsrate gange salgsprisen for dine produkter?
Eks:
Om det er søgemaskineoptimering eller Adwords, så sætter vi for eksemplets skyld, at hver besøgende koster dig 1,5 kr. at få ind på din hjemmeside.
Lad os antage, at 1 ud af hver halvtreds besøgende bliver til en kunde.
For at få denne ene kunde har du haft 75 kr i direkte udgifter.
Kunderne køber i gennemsnit for 100 kr.
Så har du 25 kr i overskud efter at have ekspederet sagen, har været på posthuset med varene osv.
Jeg ved ikke, hvad der er de rigtige tal... mvh, Christian
Dato: 16-02-2007 11:00:11 Forfatter: spørge jørgen:0) Ja det lyder lidt rodet kan jeg godt se,
Det jeg mener er : for ikke at rode sig ud i SEO og blacklistning, skal jeg enten bruge noget ''ikke-metervarer-SEO'' alt efter hvad det mon kan koste, eller noget Google adwords træning så jeg selv kan blive bedre til at få udbredt kendskabet til min hjemmeside...
Den strategiske rådgivning jeg personligt tilbyder er mest rettet mod større virksomheder. Min tid er kostbar, og derfor er lige mine priser nok i overkanten for de fleste mindre virksomheder. Jeg har så også nogle dygtige ansatte, som kan hjælpe til lidt mere "overkommelige" priser :)
Træning i brug af AdWords tilbyder vi også - det er der iøvrigt også andre herinde der gør (mener jeg).
I alle fald kan jeg dog anbefale at du sætter dig så meget ind i tingene som du har tid til. Jo mere du ved, jo bedre kan du formulere dine ønsker og krav og jo mindre risiko er der for at du køber katten i sækken.
Hej Christian, Jeg har desværre ikke været så omhyggelig med forretningsplanlægning inden jeg gik igang...Derfor har jeg ikke helt styr på disse tal, men efter jeg har læst dit foreslag omkr forretningsplan har jeg lagt papirerne hen til min bedre halvdel der er bedre til udregninger end jeg :) Det er jo meget fornuftigt at se på hvad man kan få ud i kroner og øre af at bruge penge på annoncering! Tak for tippet! Og tak fordi du laver et eksempel for mig, så jeg bedre forstår hvad det hele går ud på, ellers havde det nok været russisk for mig :)
Du har jo ret i at det er bedst at vide en del selv! Det er nemt at blive snydt eller ihvertfald at få brugt nogen annonceringskroner meget meget hurtigt! Fx ville Eniro have ca 10.000 kr for at jeg kunne få en slags online telefonbogs annonce i et år. Det synes jeg var mange penge i forhold til hvad jeg kan få for mine penge ved at vide hvordan jeg får det bedste ud af Adwords....sådan som jeg har forstået det, Men jeg får nok brug for lidt undervisning, så det kan være jeg lige vender tilbage til en af dine lidt mindre kostbare ansatte Har du en hjemmeside der giver pris-idéer?