Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når konkurrenten stjæler mine produktbilleder - hvad gør man så?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige et svar på en gammel tråd. Jeg gik til min advokat og fik lavet et brev, hvori der stod en masse jurasnak og en regning på 5000 kr. Efter lidt snak frem og tilbage, endte jeg med at være flink - og gav synderen lov til at slippe med 1500 kr. Normalt ville man i en case som min, kunne kræve min 3000 kr. De sidste 2000 kr krævede jeg fordi han tilmed var en konkurrent, der brugte både mit foto, tekst og layout til produktet.

Min erfaring er, at snyder nogen dig - og du vel at mærke selv skal opdage det - så er det bare med at klø på. Jeg bruger masser af tid på at skabe unikt indhold, så det skal koste hvis man stjæler.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:20

Hvis du sender mig en e-mail til hornskov@hornskovvindberg.dk, så kan jeg godt repræsentere dig i denne sag. Sagen vil være omfattet af småsagsprocessen, og det vil derfor ikke koste dig noget videre at jeg gør kravet gældende på dine vegne.

Du kan læse mere om firmaet via www.hornskovvindberg.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 16:57

HornskovVindberg Inkasso:

Hvis du sender mig en e-mail til hornskov@hornskovvindberg.dk, så kan jeg godt repræsentere dig i denne sag. Sagen vil være omfattet af småsagsprocessen, og det vil derfor ikke koste dig noget videre at jeg gør kravet gældende på dine vegne.

Du kan læse mere om firmaet via www.hornskovvindberg.dk

Nu er sagen jo slut ;) Ville bare opdatere tråden, så andre kunne se hvad der skete i den konkrete sag.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)