Halløj Kan du ikke smide en mail til mig også kennbo.grafik@gmail.com
Og så en undskyldning til tråd starteren for at jeg bryder ind ! SORRY Kenn Bo |
Hejsa.
Selvfølgelig, den er smidt afsted.
Mvh. Jess
Halløj Kan du ikke smide en mail til mig også kennbo.grafik@gmail.com
Og så en undskyldning til tråd starteren for at jeg bryder ind ! SORRY Kenn Bo |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
Hejsa. Selvfølgelig, den er smidt afsted. Mvh. Jess |
Den er sendt :-) Glemte at skrive om phonestrings og keystrings, hvis du er interesseret kan jeg lige sende dig nogle priser, de er MEGET billigt til salg :-) 1 kr. stykket ved køb af min. 100 og 0,50 kr. hvis du køber restpartiet på omkring 4000 stk. Mvh. Jess |
Hej til jer alle interesserede
I må gerne smide mig en PM eller en mail, hvis I stadig har gang i søgningen af opkøb af diverse varepartier af alle størrelser, herunder kan der nævnes tøj i mange afstøbninger, diverse genstande af enhver art. Kom endelig og se nærmere på tingene, måske der er noget, der passer ind i dine salgsretninger. ladahl5@hotmail.com Lad mig endelig høre fra dig/jer.
Ladahl |
Ligger inde med cirka: skulle nogen være interesseret i priser/billeder er i velkommen til at skrive en pb :)
|
Har et parti babytøj-børnetøj bestående af ca. 5000 enheder hvis det har din interesse, kan du komme med et bud :) |
Hej Casper Jeg har et brugs kuns lager til salg kontakt mig på kurven@live.dk
mvh Dorte |