Vi står nok snart og kommer til at mangle en access programmør der kan tage over m.h.t. ændringer og vedligeholdelse af vores Access system. Vores system består af 2 dele: Den ene er et rimeligt simpelt "program" som vi bruger til diponering af vores opgaver og den anden er en kunde database som bliver brugt til fakturering, afregning af leverandører, diverse statistikker m.v. Min tålmodighed med ham der i sin tid lavede systemerne til os er ved at være sluppet op. Jeg har bedt ham om at lave opdateringer i systemet siden sidste sommer - og der er absolut intet sket endnu. Hver gang jeg rykker for det skal han lige til at begynde på det - men der sker ikke rigtigt mere. Er der nogen herinde som for alvor har styr på Acces på højt plan og mener de kan tage over hvor den forrige slap - og hvad er prisen på sådan noget? Vi har brug for en som rimeligt hurtigt kan lave de små ændringer som der løbende er brug for samt kan yde assistance med MEGET kort varsel hvis vi pludseligt får problemer med systemet da vi er meget afhængige af at det konstant kører som det skal. Ham vi bruger p.t. plejer at kunne klare evt. problemer via internet forbindelse til vores server, så det burde ikke være nødvendigt at komme til os for at lave ændringer eller support på systemet. Dog er du nok lige nød til at se systemet i drift og vi skal ved samme lejlighed have en snak om de opdateringer der skal laves ved det. |
Access programmør søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)