Hej med aminoer Jeg har et lille problem som jeg håber en af jer kan hjælpe med, Jeg mangler en til at printe en flyer, A4 format, dobbelt sidet print i 4 farver, som skal laves i enten 150 eller 200 eksemplarer. Jeg har en færdig fil til tryk, som enten kan leveres i Indesign cs2, pdf, eller eps format. Den skal printes på 130g., men en lille smugle blank overflade og der skal printes til kant. Opgaven skal helst være færdig til weekenden, ved det er sent men havde en aftale som desværre ikke holdt, og leder derfor efter et nyt sted at få det printet. Nogen der vil byde på at printe henholdsvis 150 og 200 eksemplarer. Venlig hilsen Torben Smedegaard PS: Rent geografisk er jeg placeret i Odense. |
Tilbud ønskes ! - Digitalprint
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Det burde være en opgave www.lasertryk.dk i Århus kunne klare for dig. Ring dem op, de kan også klare hasteopgaver - opgaven er jo ligetil, når du har færdig fil. Held og lykke med opgaven. |
Tja, du er jo også velkommen til at bruge os. Vi kan sagtens løfte den opgave i MediaMouse og sende det afsted til dig, så du har det i morgen (fredag). Det er bare vigtigt at vi har filerne inden kl. 14:00, så vi kan nå at checke, trykke, pakke og sende tryksagerne afsted med vores post som bliver hentet lige omkring 16. 150 stk. vil komme til at koste 568 kr. og 200 vil koste 715 kr. Priserne er inklusiv normal fragt med PostDanmarks Erhvervspakker. Priserne er eksklusiv moms. Normalt er pakkerne fremme næste dag, men hvis den sendes med PD som ekspress, så koster det 51 kroner ekstra. Hvis du ønsker at benytte dig af ovenstående, så giv mig et ring på 22 72 66 72 , så du lige kan få de nærmere detaljer omkring overleveringen af filerne. |
Jeg skal lige huske at tilføje et priserne er baseret på at der trykkes på 160 gram. semi gloss. Det er normalt lidt dyrere end 130 gram - men vi har pt. ikke noget 130 gram semi gloss på hylderne, så derfor får du 160 gram til samme pris ![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)