Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er ideen i luften!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har herinde søgt - og fået svar på hvordan jeg kan komme videre med mit iværksætteri. Nu er nødden knækket og tak til Jer der bragte mig videre.

 

Jeg har søsat min hjemmeside www.slankeNettet.dk

Den er endnu ikke helt færdig, men brugbar (synes jeg selv)

I stedet for at satse på at sælge aloe vera og andet, vil jeg hellere udnytte min uddannelse og egne erfaringer til at fremme sundhed. Da overvægt er et stort sundhedsproblem - og jeg selv en smule overvægtig, tja så var det oplagt.

 

Mit MLM firma har gode slankeprodukter og derfor vil jeg kunne kombinere min forretning på en mere hensigtsmæssig måde - for mig.

 

Hvis der er nogen der har kommentarer er alt velkommen!

 

Havde lige brug for at juble over at der endelig kom lidt klarsyn over, hvad vej jeg skulle gå. Tak for hjælpen herinde.

 

Tanja

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frufisk.

Tillykke med dit nye firma.

Slankevejledning m.m. er en branche som er i hastig vækst og rigtig gode fremtidsmuligheder, så der er du allerede godt på vej - din uddannelse som sygeplejerske er jo også brugbar.

Hele fedme kulturen og hvad deraf følger er slet ikke begyndt i Danmark, det bliver meget værre. Har bekendte som arbejder i samme branche i udlandet, med bl.a. kostvejledning af chefer og børn, madlavning for børn og samtale med overvægtige - der er kæmpe muligheder (læs penge)

 

- Og nu til sagen: Du skal have nogle rigtig dygtige (dem er der masser af her på Amino) Web folk til at se på din nye website - det ødelægger dit nystartede firma, "Det er bare ikke godt nok"

- Og så ville jeg selv aldrig købe slankeprodukter eller andet af en person, som var indvolveret i MLM - det ville for mig (indrømmet, jeg er nok lidt speciel) ikke være seriøst.

 

Rigtig held og lykke med dit nye firma.

 

PS: Rigtige mænd vejer over 100 kg

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil gve PB ret i at den hjemmeside er alt for meget "hjemmeside" & at det vil give din forretning et useriøst image.

Det kombineret med at du driver MLM kan hurtigt blive betragtet negativt og useriøst.. Personligt har jeg intet imod MLM delen & kan ikke helt forstå PB''s holdning. Blivet et produkt dårligt af at det bliver markedsført på en bestemt måde?

Mange produkter er blevet markedsført på denne måde. At man ikke kan lide MLM tankegangen gør bestemt ikke produktet dårligt. Af kendte virksomheder som har benyttet sig af denne markedsføringsform, kan nævnes bla. Telia, Microsoft, Coca cola, Colgate, Tele2 osv..

Nå nok om MLM, da det er det område jeg mindst ønsker at debaterer.


Men fruFrisk, jeg ville nok kombinere produkter som var fra din mlm virksomhed og så nogle mere kendte produkter også.

Men hjemmesiden bør du få lave af en prof.

 

/Charly


Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Hvor dejligt med nogle tilbagemeldinger! Jeg har taget Jeres kritik til efterretning og kan godt se konflikterne mellem seriøsitet og forhandlerdelen. Så den har jeg nedtonet. Jeg har ikke råd til at andre skal lave min hjemmeside foreløbigt.... men måske senere.

 

Tak for kritikken.

Håber at der trods alt kommer kunder....

Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg har set din hjemmeside, og jeg tror du har ramt rigtig. For der er så mange forskellige tilbud til vægttab, og her tilbyder du at lytte,og være coach i et vægttabs forløb. Dermed kan du sammen sætte det helt rigtige program for den enkelte person med motion, kost m.m.

 

Dine priser ser også fornuftige ud.

 

Held og lykke 

 

 

MVH

 

Michael  

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-02-2007 21:06:21 Forfatter: muf1001
Hejsa


Jeg har set din hjemmeside, og jeg tror du har ramt rigtig. For der er så mange forskellige tilbud til vægttab, og her tilbyder du at lytte,og være coach i et vægttabs forløb. Dermed kan du sammen sætte det helt rigtige program for den enkelte person med motion, kost m.m.


Dine priser ser også fornuftige ud.


Held og lykke



MVH


Michael 


 

 Tak for rosen. Blev helt glad!

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er siden blevet mere fyldestgørende... dog ikke med profhjælp....

Jeg synes den er super! Hvad synes I?

Er faktisk lidt stolt af den (er jo i jante-tæskeren), men ros modtages gerne  (og ris....)

 

Nu synes jeg at ideen er på vej. Har bestilt et CVR-nummer.

 


 

 

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja

Først indholdet synes jeg er godt og informativt... Men ville nok flytte beskrivelsen af dit selv op i toppen. Evt som en kollonne ude i siden. Det skaber god troværdighed at du er sygeplejeske.. Men ellers væsentligt forbedret ;-)

Men men men... Er bange for at designet kommer til at "dræbe" lysten hos en masse kunder...

Når man skal sælge coaching og anden personlig kontakt, er tryghed super vigtigt.. og en hjemmeside der udstråler "hjemmeside" skaber ikke trykhed..

Så.. Nu vælger jeg så at gå mod mine principper om kun at give tilbud til aminoer, i tråde hvor de beder om det. Men hvis det har interesse, så vil jeg gode give dig et "SUPER AMINO KÆFT DET ER BILLIGT" tilbud på en hjemmeside med cms.

Hvis du er nysgerrig, så send mig en PM eller en email. Det kan blive prof billigere en du tror.

/ Charly 
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tør man spørge om nogen har en kommentar til min nye hjemmeside? Har lavet den om endnu engang.. tror folk synes jeg har en skrue løs... men jeg er stædig og vil selv!

 

Bare sig jeres mening. Synes denne her er lige i øjet. www.slankenettet.dk  

 

Tak for jeres tålmodighed.

 

Tanja

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)