Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

250,- per m2 / år - Billigt kontor i Hjørring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fundet et super godt tilbud på et ny-istandsat kontor i Hjørring til 250,- per m2/år, dog kræves der at man lejer minimum 500 m2, da lokalerne bliver indrettet efter behov af udlejer. Vi skal kun selv bruge 150-200 m2 og søger derfor en eller flere mindre virksomheder som kunne være interreseret i at med-leje, således at vi kan nå op på de minimum 500 m2.

Jeg vil foreslå at vi evt. kunne dele kantine, mødelokaler og lign. således at vi slipper for mange spild kvadratmeter.

Læs mere her: 
http://www.colliers.dk/sogning.htm 
søg på sagsnummer 265474

PS.
Den normale m2 lejepris i Hjørring ligger på ca. 500 kr. per m2/år.

Skriv til mig direkte eller svar på denne tråd hvis ovenstående har interesse.

Fra Hjørring
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:13

Jeg kunne godt være interesseret, men har ikke brug for mere end (ca.) 20 m2.

er det en mulighed?

Med venlig hilsen

Rasmus Thomsen

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:23

Hej Rasmus

Ja klart, vi er ved kigge lidt på hvorledes det kunne gøres rent praktisk, desværre er der ikke så mange endnu der har vist interesse for det :-(

Men jeg skriver dig ned som interesseret, og hvis du kender nogen der også står og mangler et kontor, så bare lad dem kontakte mig

Med venlig hilsen

Allan Laustsen

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:29

Det var en billig leje..:-) Jeg har forbindelse til noget i Sæby der også helt nyt, der er 4 Fine kontore på ca 18 M2 stykket stort lyst køkken og bad/toilet.

Der er leje prisen kr. 3000.- eks moms pr. mdr incl forbrug eks el forbrug altså pr. kontor, og der er mulighed for at lave møde lokale på 1 sal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)