En af de ting jeg kom til at tænke på da jeg sad og kiggede en af Martins vlogs er hvor irriterende det er at skulle igennem alle folks filtre. Dette er specielt et velkendt fænomen fra "big biz" og "kendizerne".. Man sidder og leder efter kontakt information fordi man gerne vil have mulighed for kontakt, sende en god ide, købe en service eller lignende. Der er bare altid milevidde skridt at gå før man kommer igennem spidsroden af "jeg er hemlig" filtre. Folk skal selvfølgelig have deres privat liv, og kunne få fred engang imellem, men er det ikke bare at slukke telefonen, bruge alternative private konti og lignende? Min pointe er hvis du driver forretning skal du sgu være nem at finde. Alt det der old school anonymitets fnider giver sgu ikke kroner og øre så vidt jeg kan se.. Så mit forslag er at folk gør det så let at finde dem som muligt. Frem med dine kontakt info så alle kan finde dem, og få evt noget hjælp mht at skille forretning og privat livs "presence" fra hinanden. Skype, gmail, facebook, twitter etc.. sørg for du er repræsenteret og synlig. Det er jo i virkeligheden et kæmpe luksus problem at skulle sortere i sine henvendelser. Held og lykke med det, håber at støde på netop dit produkt derude..
|
Uden filter, gør det let at finde og kontakte dig.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)