Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have din webbutik på netgavekort.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har startet et lille projekt - hvor jeg forsøger at lave en database over webbutikker som tilbyder online-gavekort. Siden er indtil videre ret simpel - men det kan jo laves om hvis behovet viser sig.

Årsagen var at jeg en dag skulle bruge et gavekort - men jeg skulle "ind over" mange webbutikker for at finde nogen som tilbød gavekort - og ofte lå de ikke lige at finde. Jeg ved ikke om andre kender til problemet - eller om det ikke er så populært at tilbyde gavekort i sin shop.

Any way - jeg kunne godt tænke mig hvis nogen havde lyst at tilmelde deres butik til www.netgavekort.dk - det er selvfølgelig gratis. Og det forudsætter selvf. at din butik tilbyder gavekort Smile

Det eneste du skal - er at sende en mail til tilmeldbutik@netgavekort.dk - med :

- en kort beskrivende tekst (maks. 147 tegn) om din shop

- et billede, størrelse 150x150px

Du kan også nøjes med et link og butikkens navn - hvis det er at foretrække.

Såfremt du ikke lige kan finde en kategori - så skriv lige et forslag til en ny i mailen.

Så skal jeg hurtigst muligt tilføje din side..

Du er velkommen til at besøge os på FB : http://www.facebook.com/pages/netgavekortdk/163341757014049

håber i kan finde tid til at tilmelde jer - på forhånd tak.

MVH

Thomas Madsen

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 20:58

Hej igen - er der ikke er par "modige" aminoer som tør tilmelde deres side. Vi skal jo starte et sted Embarrassed

På forhånd tak

Thomas Madsen

netgavekort.dk

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:29

Thomas Madsen:
Vi skal jo starte et sted

Hej Thomas

Det er nemlig rigtigt. Men spørgsmålet er om ikke det stadig er dig, som har bolden med at tage dit koncept videre end det mest basale med at smide en mere eller mindre tilfældig side på et domæne og oprette en Facebook side?

Hvad har du tænkt dig med siden? Markedsføring?

På mig virker det som om at du ikke selv rigtig tror på det og vil lade det være op til andre at signe op, så du kan se om du ligesom orker at gå videre med det. Så: vær selv modig og finpuds dit koncept, så skal webshopejerne nok komme på banen.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 08:33

Hej Ole!

Tak for din kritik - det skal man ikke være bleg for at modtage. Jo - det er mig der har bolden.

Jeg kan forsikre dig om at jeg orker at arbejde med siden - ingen tvivl om det. Den er lavet ud fra netop at dække det basale behov for sidens formål - nemlig at lave en samlet oversigt over de netbutikker som tilbyder et online gavekort.

Umiddelbart har jeg planer med siden - men det er mere på den lange bane - og det arbejder jeg sammen med en håndfuld webshop-ejere om. Årsagen til dette er at det indebærer en del programmeringsarbejde ind mod de enkelte butikker. Og det er desværre udenfor mine evner - derfor er der også et webbureau på denne del.

Jeg har desuden valgt ikke at overplastre siden med affiliate-reklamer - selvom det ville være fristende - men hvorfor skulle jeg det? Trafik kan man altid få - det er et spørgsmål at få relevant trafik. Det må komme med tiden.

Så - hvis du har et input til hvad jeg kunne gøre for at finpudse siden lige nu - for at gøre den mere attraktiv - så skal du være så velkommen til at byde ind.Smile

Tak for dit indspark.

MVH

Thomas

MVH Thomas Madsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:40

Hej Thomas

Ideen er rigtig god, så bare klø på! Jeg ville have glæde af den og også tilmelde mig, hvis jeg havde en webshop.

Michael

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 08:52

Dejligt at høre - tak for det Michael

God dag!

MVH

Thomas

MVH Thomas Madsen

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:02

God ide og fedt initiativ ! Jeg kunne godt taenke mig at vide hvordan du tjener penge paa det? Det er gratis at tilmelde ja, men skal du have gebyrer paa de solgte gavekort eller koster det ekstra for kunden at koebe et kort gennem din side?

Med venlig hilsen

Jakob

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 14:35

Hej Jakob - tak for dit svar.

Og ja - jeg tjener faktisk ikke noget på siden som den er idag. Jeg skal ikke have procenter af gavekort eller noget. Det er faktisk bare en udgift - iform af webhotel og min tid Smile

Men sådan må man jo se på muligheder engang imellem - som en investering.

Men til gengæld ved man jo ikke hvad fremtiden bringer - og det kan da godt være at konceptet en dag ændrer sig - men det tager vi til den tid.

Lige nu er mit fokus bare at få så mange butikker på siden som overhovedet muligt - så de grimme "test-annoncer" kan komme væk!

Go' vind !

MVH Thomas Madsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:17

Hvis jeg lige skal fortolke på det, så ved du altså ikke hvad du skal bruge siden til?

Hvordan skal vi andre så vide det?

Når der er 200+ butikker (forekommer lidt usandsynligt lige nu), hvad så? Du må da have tænkt over det Confused

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 20:00

Hej Ole.

Du har lov at tolke - men så har du også ret til en forklaring.

Jeg har en udemærket plan om hvad jeg vil bruge siden til. Som udgangspunkt skal siden  :

a) Have så bredt et udvalg af tilmeldte butikker at..

b) brugerne får et samlingssted, hvor de på en nem måde kan finde netop den butik som er relevant for dem 

b) Derigennem skal den generere så meget trafik at det også er attraktivt for butikkerne, fortsat, at være tilstede på siden.

Når disse mål er opfyldt - er planen :

- at siden evt. skal tilbyde en anderledes service - i samarbejde med de tilmeldte butikker. Til gevinst for, især butikkerne men også for sidens ejere. Disse planer er allerede på tegnebrædtet - og vi er allerede i dialog med en række butikker som er interesserede i at deltage i projektet.

Selvfølgelig vil det være rart at kunne forvandle indsatsen til noget indtægt for os - men det er ikke det primære. Det har vi heldigvis andre kilder til.

Så når alt kommer til alt - så er sidens fremtidige succes - lige i øjeblikket afhængig af at nogen tilmelder deres butik.

Så det er ikke fordi der ikke tænkt over planen bag www.netgavekort.dk - der er blot flere niveauer for sidens udvikling.

Såfremt du har yderligere spørgsmål - er du mere end velkommen.

God aften

MVH

Thomas Madsen

MVH Thomas Madsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)