Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til hvordan man kan lave en en extra indtjening på grillbar og god kundekreds

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer herinde der har en god ide' til hvordan man kan lave en indtjening på en grillbar. har lige nu pt mulighed for en kundekreds på grillbare. og søger nu en mulighed til hvordan man kan sælge et godt produkt til dem. som de selv ville kunne se en ide i at ha i netop deres grillbar.

Håber i kan hjælpe har brug for hjælp hurtigt:)

Med venlige hilsen

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:32

hvad med at ligge nogle billeder ind... Indretning kan gøre rigtig-rigtig meget... Den kunnne være en løsning. Eller ligge din adresse ind og få anonym  aminobesøg og derefter en tilkendegivelse af hvad f.eks. betjening eller kvalitet kunne gøre for at du bliver en vinder i dit nærområde...

michael

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:19

Som vegetar vil jeg sige sørg for at der også er et udvalg for dem, der prøver at leve sundt.

Ideelt ville der være en bland selv salatbar, hvor man selv kan blande en salat til xx kr pr. 100 gram eller noget i den stil.

Vh. Knud

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:23

Jeg læser lige dit indlæg igen.

Skal det forstås på den måde at du ikke har grillbaren ?

men at du har adgang til kunderne via grillbaren ?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:10

Hvis du går efter hvad der nok er flest penge i for både dig og grillbarene, så sæt et stativ med forskelligt Haribo slik. Der er nok mange der lige vil tage en pose slik med som dessert.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)