Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvordan finder jeg en tv-reklame???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min søn ønsker sig helt vildt et håndværks sæt, som han har set i fjernsynet i en reklame - ved ikke om det er på tv2, dr eller ramasjang.

Er der nogen der ved om der er steder på nettet hvor disse reklame blok's fra de forskellige tv kanaler ligger, så man kan se dem igennem og forhåbentlig finde navnet på dette sæt. Eller er der nogen der ved hvordan man ellers kan finde den pågældende reklame.

Måske nogen ved præcis hvilket håndværker sæt der er tale om - det specielle ved dette sæt er vist at der skulle være nogle "træ-stykker" som ikke er lavet af træ, men af et andet materiale, hvor man både kan save og hamrer legetøjs søm igennem - således at man bruger plastik sav og plastik søm - så der ikke pludselig kommer en finger i klemme eller det der er værre :

Håber der er nogle af jer meget IT kyndige der kan hjælpe mig her.

Bendtsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:17

Interessant spørgsmål..

Er der ikke en oplagt ide til en virksomhed?

TV add tracker. Hvor man simpelthen ripper diverse TV kanalers reklame blok og har dem liggende som video?

Kender ikke selve produktet dog. :(

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:23

Kan huske jeg har set reklamen. Hvis jeg ser den igen, så skal jeg nok lige sige til.

Men ellers smut ind i BR eller Toys'rus og hør dem af :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:36

Køb ren argan olie her

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:42

Jeg har også lige set reklamen og til sidst viser de BR, så prøv at gå i BR evt. på deres hjemmeside.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:45

Det ligner mest af alt at "træet" er lavet af marcipan.... kunne vildt godt tænke mig at bygge at helt hus af marcipan;-) så kunne man bare lige gå og tage en bid af væggen eller spise en dør...:-)

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:51

Bendtsen:

Måske nogen ved præcis hvilket håndværker sæt der er tale om - det specielle ved dette sæt er vist at der skulle være nogle "træ-stykker" som ikke er lavet af træ, men af et andet materiale, hvor man både kan save og hamrer legetøjs søm igennem - således at man bruger plastik sav og plastik søm - så der ikke pludselig kommer en finger i klemme eller det der er værre :

http://www.tilbudsugen.dk/index.php?action=thisweek_offerpapers&menu=1&supercat=38

Vælg -> Lege-kæden -> Side 16 i bunden.

Er 99% sikker på at det er det, jeg også har set på TV.

Lagersalg123 - JEN:

http://www.fri.dk/livstil/8-adventsgaver-til-de-smaa

Sådan et sæt fik jeg af min far da jeg var 10, jeg har aldrig tilgivet ham det Smile

Det er jo ikke det samme, det her set er der "træ" med, som man kan save, bore, hamre etc i.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:56

Lagersalg123 - JEN:

Sådan et sæt fik jeg af min far da jeg var 10, jeg har aldrig tilgivet ham det Smile

Jeg fik ét der mindede meget om det da jeg var 7, men hvor jeg tror kvaliteten var noget bedre.

Især saven var jeg meget begejstret for... Men jeg tror dog at de fleste har tilgivet mig siden da, selvom det stadig er noget der snakkes om her 28 år efter :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:01

igang:

Jeg fik ét der mindede meget om det da jeg var 7, men hvor jeg tror kvaliteten var noget bedre.

Kan også godt være jeg var 7 hehe - men skuffelsen den glemmer jeg aldrig nogensinde Smile Jeg smed den faktisk ud.

Ja man skal ikke begynde at save i de sjove ben på borde og stole i den alder Smile

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:09

Hej Mark

Tusind tak for hjælpen - det er præcis det jeg søgte - også tak til alle jer andre der ville bruge tid på at hjælpe.

God aften.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)