Min søn ønsker sig helt vildt et håndværks sæt, som han har set i fjernsynet i en reklame - ved ikke om det er på tv2, dr eller ramasjang.
Er der nogen der ved om der er steder på nettet hvor disse reklame blok's fra de forskellige tv kanaler ligger, så man kan se dem igennem og forhåbentlig finde navnet på dette sæt. Eller er der nogen der ved hvordan man ellers kan finde den pågældende reklame.
Måske nogen ved præcis hvilket håndværker sæt der er tale om - det specielle ved dette sæt er vist at der skulle være nogle "træ-stykker" som ikke er lavet af træ, men af et andet materiale, hvor man både kan save og hamrer legetøjs søm igennem - således at man bruger plastik sav og plastik søm - så der ikke pludselig kommer en finger i klemme eller det der er værre :
Håber der er nogle af jer meget IT kyndige der kan hjælpe mig her.
Det ligner mest af alt at "træet" er lavet af marcipan.... kunne vildt godt tænke mig at bygge at helt hus af marcipan;-) så kunne man bare lige gå og tage en bid af væggen eller spise en dør...:-)
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Måske nogen ved præcis hvilket håndværker sæt der er tale om - det specielle ved dette sæt er vist at der skulle være nogle "træ-stykker" som ikke er lavet af træ, men af et andet materiale, hvor man både kan save og hamrer legetøjs søm igennem - således at man bruger plastik sav og plastik søm - så der ikke pludselig kommer en finger i klemme eller det der er værre :
Sådan et sæt fik jeg af min far da jeg var 10, jeg har aldrig tilgivet ham det
Jeg fik ét der mindede meget om det da jeg var 7, men hvor jeg tror kvaliteten var noget bedre.
Især saven var jeg meget begejstret for... Men jeg tror dog at de fleste har tilgivet mig siden da, selvom det stadig er noget der snakkes om her 28 år efter :o)