Nu skal de kreative aminoer på banen. Jeg skal have fundet det helt perfekt navn til en undertøjsbutik - jeg har kæmpet i samarbejde med Malene, kvinden bag - men vi har ikke helt fundet det helt rigtige. Det er hovedsagligt til kvinder - meget lidt til mænd. Det er både til tykke, tynde, gravide og så videre. Det er hovedsagligt ukendte mærker i Danmark - men "kendte" mærker i landene (typisk Spanien) det kommer fra. Det skal gerne fænge, være feminimt og varmt. Samt dk domænet skal være ledigt. Der er enten et sæt undertøj på højkant til valentines dag eller et par flasker Spansk Vin. På forhånd tak. |
Mit forslag:
Forklaring:
I sælger undertøj til sex, så jeg er sikker på jeres målgruppe ikke bliver skræmt af titlen. Derudover vil der komme mange tilfældige derind ved at utrolig mange googler ord som naughty eller love, og så vil jeres website blive vist, jeg er ikke helt inde i systemet med google endnu, men det da helt sikkert en muligheder at bruge den begge veje, for folk der skal ind og kigge på frække film mm. (af ordet naughty) de vil sikkert synes jeres side er interessant til deres forhold os, og derved har i nye kunder. så dem i ikke rammer med jeres markedsføring får i ved deres beskidte tanker ;-)
Glæder mig til og høre fra jer, kunne godt bruge noget frækt til damen :-P
Mvh. Nicolai