Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af sports-webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung mand på 18 år, som overvejer at starte min egen virksomhed.

Jeg har nogle kontakter i Pakistan, som står for at producere kampsports udstyr, som boksning og andre kampsport.

Derfor overvejer jeg, at starte min egen virksomhed, hvor jeg primært vil have en webshop, og forsøge at nå ud til private forbrugere, men også sportsklubber.

Er der nogle der har kendskab til branchen? Ellers må I meget gerne give jeres bud på, hvor holdbart konceptet er?

På forhånd

Mange tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:42

Hej.

Jeg kender ikke markedet men går selv til kickboksning, og vil sige det er ligesom alt muligt andet du vil sælge. Pris og kvalitet følges ad. Hvis du kan være med prismæssigt i forhold til de nuværende og kan levere en ordentlig kvalitet er der også plads til dig. Men søg rundt på nettet og se om du kan matche de priser der er.

Personligt selv vil jeg hellere give lidt mere og så få ordentlig kvalitet fordi udstyret bliver brugt hårdt i kampsport. Det hjælper ikke at få boksehandsker der smutter op i syningen efter første træning eller tøj der bliver revet i stykker fordi der er en der kigger efter det:)

Mit råd er at undersæg markedet, og så tag kontakter til nogle klubber og giv dem nogle gode tilbud. F.eks deres logo uden det koster ekstra. Eller lav et testsæt du kan tage ud med i nogle klubber og demonstrere nogle af varene er umiddelbart nogle af de ting ejg tænker.

Er der mere skriver du bare.

Venlig hilsen Steffen Andersen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:03

Vil til enhver tid fraråde dig, at gå ind i en branche, som du ikke selv kender eller har interesse i.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 14:12

Tusind tak Steffen

Jeg har undersøgt markedet, og føler sagtens jeg kan levere produkter med høj kvalitet, til en billig pris.

Det jeg har tænkt mig er ligesom du siger, at give klubberne et tilbud om at gå deres eget logo på produkterne, til en billig pris. Ved siden af det, så sælge til privatforbrugere.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 14:14

Monon

Tak for dit råd.

Men jeg er faktisk begyndt mig at interesser mig for branchen, og starter først dette arbejde, når jeg får et godt kendskab til branchen.

Hilsen

A.Afzal

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:18

Hvis du gør det, så er her en niche, hvor der virkelig mangler udstyr i Danmark

Wing Tsun, Wing chun, weng chon. Kært barn har mange navne, men WT/WC mangler virkelig udstyr i DK.

Vi har enormt svært ved at finde handsker og andet udstyr der passer til vores selvforsvars gren.

Handsker: Find nogle der dækker både leddet lige efter knoen og leddet efter det, således at det kun er leddet med neglen der er blottet. Lige netop den handske er sindsygt svær at finde i DK og det er de handsker der passer bedst til os. :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 14:34

Hej Flemming

Tusind tak

Det lyder meget interessant mht. Wing Tsun - jeg vil undersøge det nærmere.
Ved du hvor mange WT klubber der er rundt omkring i Danmark?

/A.Afzal

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 15:12

A.Afzal:

Hej Flemming

Tusind tak

Det lyder meget interessant mht. Wing Tsun - jeg vil undersøge det nærmere.
Ved du hvor mange WT klubber der er rundt omkring i Danmark?

/A.Afzal

Der er ved at være en hel del.

Jeg kender til en organisation der er 8 klubber. 
Den klub jeg træner i har 4 med en 5. på vej og hovedorganisationen som vi hører under har 4-6 klubber. Der ud over findes der et hav af klubber som jeg ikke kender til.

Problemet med WT/WC i Danmark er, at vi træner selvforsvar som det bliver brugt på gaden. Vi har ingen konkurrencer og det gør at WT/WC altid har været en baggårds kampkunst, da vi ikke har kunnet vise, hvad vi kan i en ring og det er svært at gøre, når der ingen regler er :)

Vi kan så blære ;) os med at Bruce Lee startede med at træne Wing Tsun, som det aller første inden, han startede JKD.

Jeg kender p.t. til omkring 60 klubber i Danmark

/Flemming 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Skrevet kl. 15:19

Så er der en del alligevel, vidste ikke der var så mange

Nu siger du jo at der ikke er nogen konkurrencer, men så går man måske heller ikke så meget op i WT træningstøj og andet udstyr?

Som jeg kan se det, er der enkelte udbydere af WT udstyr i Københavns i hvert fald?

A.Afzal

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 15:43

A.Afzal:

Så er der en del alligevel, vidste ikke der var så mange

Nu siger du jo at der ikke er nogen konkurrencer, men så går man måske heller ikke så meget op i WT træningstøj og andet udstyr?

Som jeg kan se det, er der enkelte udbydere af WT udstyr i Københavns i hvert fald?

A.Afzal

Jo vi går op i tøjet. Vi har WT/WC bukser alt afhængig af organisationen, samt t-shirts. Der hvor du nok ville have bedst mulighed er at finde udstyret. 

Meget af tøjet bliver lavet til den enkelte klub, så hvis du har mulighed for det, til super priser, har du self. også en mulighed der. Men ellers. Handkser, hjelme, skridtbeskytter, benbeskyttere, tandbeskyttere. Det er der vi ligger mange penge :)

/Flemming

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)