Hej Jeg er en ung mand på 18 år, som overvejer at starte min egen virksomhed. Jeg har nogle kontakter i Pakistan, som står for at producere kampsports udstyr, som boksning og andre kampsport. Derfor overvejer jeg, at starte min egen virksomhed, hvor jeg primært vil have en webshop, og forsøge at nå ud til private forbrugere, men også sportsklubber. Er der nogle der har kendskab til branchen? Ellers må I meget gerne give jeres bud på, hvor holdbart konceptet er? På forhånd Mange tak |
Hej.
Jeg kender ikke markedet men går selv til kickboksning, og vil sige det er ligesom alt muligt andet du vil sælge. Pris og kvalitet følges ad. Hvis du kan være med prismæssigt i forhold til de nuværende og kan levere en ordentlig kvalitet er der også plads til dig. Men søg rundt på nettet og se om du kan matche de priser der er.
Personligt selv vil jeg hellere give lidt mere og så få ordentlig kvalitet fordi udstyret bliver brugt hårdt i kampsport. Det hjælper ikke at få boksehandsker der smutter op i syningen efter første træning eller tøj der bliver revet i stykker fordi der er en der kigger efter det:)
Mit råd er at undersæg markedet, og så tag kontakter til nogle klubber og giv dem nogle gode tilbud. F.eks deres logo uden det koster ekstra. Eller lav et testsæt du kan tage ud med i nogle klubber og demonstrere nogle af varene er umiddelbart nogle af de ting ejg tænker.
Er der mere skriver du bare.
Venlig hilsen Steffen Andersen