Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til 7.000 danske forretningsfolk i udlandet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Boca Raton, Florida
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du søger en kontakt i udlandet, hvorfor så ikke spørger en dansker som bor og før forretning i det land som du er interesseret i at eksportere til eller importere fra.

Danmarks største internationale forretningsnetværk DABGO har ca. 20 forskellige netværksgrupper globalt. Se mere på www.dabgo.net. Her kan du også finde en liste over de lokale ildsjæle http://www.dabgo.net/page/ildsjaelene-bag-dabgo

Hvis du er i udlandet den første onsdag i måneden så mødes danske forretningsfolk i ca. 40 forskellige byer globalt, hvor du har mulighed for at skabe lokale kontakter og trækker på de "lokales" viden og erfaring. Se listen over mødesteder her: http://www.dabgo.net/page/stambord-1

Skriv et spørgsmål eller kommentar hvis du gerne vil vide mere om det at netværke i udlandet.

Hilsner fra Boca Raton, Florida,

Jesper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da umiddelbart spændende ud, kunne forestille mig det kunne være godt værktøj/netværk for mange herinde..

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for yderst værdifuld information Smile

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, den slags kan være nyttigt. Andre der kender flere netværk, behøves ikke kun være danske?

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg var i kontakt med DABGO for 7-8 måneder siden og kunne IKKE få medlemsoplysninger, da man skal være medlem for dette. Jeg kunne ikke blive medlem, fordi jeg ikke bor i udlandet. Er der ændret praksis eller er du bare villig til at dele ud, da du selv er medlem?

Michael

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

 eller er du bare villig til at dele ud, da du selv er medlem?

@Michael, jesper er vist stifteren af DABGO, så du har vist fundet kilden Smile

mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Boca Raton, Florida
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er korrekt at man ikke kan få medlemsoplysningerne hvis man ikke er medlem af den lokale gruppe, dette for at netværket ikke bliver misbrugt. Men du er velkommen til at kontakte de frivillige som driver de lokale grupper, så kan de muligvis være behjælpelige med introduktioner, lokal viden og erfaring. Du kan se listen her: http://www.dabgo.net/page/ildsjaelene-bag-dabgo

Man behøver ikke at være medlem for at deltage ved de lokale Stamborde (hver den første onsdag i måneden). Dette er en god mulighed for at få mere ud af forretningsrejser internationalt.

Mvh,
Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, Jesper. Nu er det ikke aktuelt mere, men jeg undrede mig dengang over, at det var så lukket. Jeg var jo bare interesseret i at komme i kontakt - endda mod betaling af oplysninger.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Der kan man bare se! Det vidste jeg ikke.

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)