Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sletning af "negativ" blogkommentar

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er rigtig glad for at der er så mange som vil dele deres tanker omkring min problematik.

Jeg kan dog se på mange af jeres svar at der er noget jeg har glemt at fortælle.

1. Dem som leverer den lille stump til mit produkt som er gået i stykker, leverer også til alle de dyerer mærker, så dermed er det ikke sådan at det er et problem med vores produkt som jeg er blevet opmærksom på, og vil rette. Der er ikke noget at rette. Det er vist bare det der hedder sort uheld.

2. Kunden har ikke formuleret sig som om at han ønsker at få en ny, eller få pengene tilbage. Han har mere formuleret sig som om at han vil rakke ned på produktet / advare andre. Han har ikke nævnt noget med at vil have pengene tilbage.

Det kan godt være at jeg skal prøve at kontakte ham og se om han overhovedet ønsker at få byttet stumpen eller om han bare vil brokke sig og få lidt retfærdighedsfølelse over at det produkt han købte ved mig er gået i stykker, og derfor vil han give mig dårlig omtale. Det må jo være min fejl at hans produkt er gået i stykker.

Sådan er der nogen mennesker der tænker. Ved bare ikke om han er en af dem.

Har dette ændres jeres holdning til hvad jeg skal gøre, eller står folk stadig ved deres første svar?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:48

Birkelund:

Det kan godt være at jeg skal prøve at kontakte ham og se om han overhovedet ønsker at få byttet stumpen eller om han bare vil brokke sig og få lidt retfærdighedsfølelse over at det produkt han købte ved mig er gået i stykker, og derfor vil han give mig dårlig omtale. Det må jo være min fejl at hans produkt er gået i stykker.

Kontakt ham omgående og tilbyd at erstatte produktet, højst sandsynligt vil han ikke gøre mere ud af den sag

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:50

Henrik Nielsen:

Birkelund:

Kontakt ham omgående og tilbyd at erstatte produktet, højst sandsynligt vil han ikke gøre mere ud af den sag

Er gjort. Holder jer opdateret på hvordan situationen ender.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)