Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til fremtidigt arkitektfirma - hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om min hjemmeside.
Jeg har aldrig lavet en hjemmeside før, og jeg fatter det stadig ikke, men er da alligevel nået frem til noget.

URL
http://www.charch.dk/

Jeg har brugt Joomla! version 1.5.15 med en skabelon som hedder "Color soft" - en gratis jeg har fundet et eller andet sted. Den ligner dog overhovedet ikke skabelonen mere, jeg gik bare efter den hvide baggrund og menuen.
Da det er en hjemmeside til et (forhåbentlig) fremtidigt arkitektfirma, kunne jeg godt tænke mig at få feedback på følgende:

1) Design - kan jeg gøre den mere lækker (skal dog stadig gerne være stilren og simpel)?
2) Er den brugervenlig nok - forståelig og nem at navigere rundt på?
3) Virker den professionel, eller kan man se den er udført af en amatør?
4) Kan man fjerne rammen omkring menuen under "projekter" (den til højre) - også gerne den svage grå baggrundsfarve..
5) Nogle forslag til yderligere tiltag?

Det skal siges, at der med tiden vil tilgå flere projekter og forhåbentlig også et punkt i menuen som hedder referencer, som så skal linke til billeder af udførte projekter.

Mvh Claus Hansen
ch@charch.dk
www.charch.dk
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:29

simpel, elegant og brugervenlig.

Synes den passer fint til et arkitekt firma, der behøver ikke være mere end det du har på der. Den type virksomheder skal bare have et online visitkort og så tager man bare kontakt til dem personligt. Så snart der er udført nogle projekter, skal der nok laves en menu med "referencer".

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:42

Det negative først: Du skal altså have lavet den blå farve om på menuen når man mouser henover, den er ganske skrækkelig.

Det postive: Udover min indledning skal du have stor ros for resten af siden. De 3D tegninger ser SUPER fede ud og løfter virkelig siden.

Generelt FLOT arbejde, men med det lille "men" at menuen skal gøre mere lækkerWink

/Thomas Frost

Fra Holstebro
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:46

Du kan have ret... Til at begynde med syntes jeg det var flot, at den fik den blå farve når man mouser over menuen, da det refererede til den blå farve i logoet til højre.. Men ved nærmere eftertanke virker det egentlig bare billigt...

Tror jeg vil gøre som en anden har foreslået - at lave menuen til en lang gennemgående bjælke med lidt mere fylde.

Tak for svar - og din ros :o)

/Claus

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:29

Ser super godt ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

Fatter overhovedet ikke budskabet hjemmesiden giver

kommer forsiden et logo kæmpe stort står kun dit domæne ´navn og et ord der intet siger hvad i laver, lav, logoet med der fortæller hvad i laver når det skal fylde hele forsiden, lad der køre løbende i banner hvad i har lavet.

I kunne også lave mere tekst forsiden dette ville jeg fortrække det giver også mere i søgemaskiner og lave lidt med billeder oveni der fortæller hvad i tilbyder.

Undersider ingen overskrifter på siden eller under overskrifter der gør siden overskuelige

Hvad betyder det i højre side på projekt siden, det forstår jeg ikke ordet funkis og det står der 4 gange

Kontakt siden er der ikke en kontakt formular der gør det let at kontakte jer og der er ikke telefon nummer eller CVR nummer vis er virksomhed frem med det, det gør siden mere troværdige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:36

Anderledes

Måske for anderledes.

V.H. Carsten

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 17:25

der kører vis to tråde om din hjemmeside.

mvh

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 18:43

Jeg ville vælge en mere jordnær og traditionel stil til din virksomhed. Jeg tror ikke, at det appellerer til dine potentielle kunder. Jeg tænker på navnet, logoet og ja faktisk det hele :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:46

Hej Claus

Jeg synes det er super fedt med det minimalistiske design, men jeg mangler information på forsiden. Din haj siger intet om hvad du kan og hvilken type virksomhed der er tale om.

Derudover er der ikke meget information at hente på kontaktsiden. Skriv noget kontaktinformation, navn, adresse, telefonnummer og evt e-mail adresse kombineret med en mailformular.

Ellers synes jeg det er en nydelig og elegant Joomla side du har stykket sammen.

PS: Husk nu at opdatere din Joomla til seneste version, der er kommet 7 versioner siden den du kører med ;).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)