Hej alle
Jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om min hjemmeside. Jeg har aldrig lavet en hjemmeside før, og jeg fatter det stadig ikke, men er da alligevel nået frem til noget. URL http://www.charch.dk/ Jeg har brugt Joomla! version 1.5.15 med en skabelon som hedder "Color soft" - en gratis jeg har fundet et eller andet sted. Den ligner dog overhovedet ikke skabelonen mere, jeg gik bare efter den hvide baggrund og menuen. Da det er en hjemmeside til et (forhåbentlig) fremtidigt arkitektfirma, kunne jeg godt tænke mig at få feedback på følgende:
1) Design - kan jeg gøre den mere lækker (skal dog stadig gerne være stilren og simpel)? 2) Er den brugervenlig nok - forståelig og nem at navigere rundt på? 3) Virker den professionel, eller kan man se den er udført af en amatør? 4) Kan man fjerne rammen omkring menuen under "projekter" (den til højre) - også gerne den svage grå baggrundsfarve.. 5) Nogle forslag til yderligere tiltag? Det skal siges, at der med tiden vil tilgå flere projekter og forhåbentlig også et punkt i menuen som hedder referencer, som så skal linke til billeder af udførte projekter. Mvh Claus Hansen |
simpel, elegant og brugervenlig.
Synes den passer fint til et arkitekt firma, der behøver ikke være mere end det du har på der. Den type virksomheder skal bare have et online visitkort og så tager man bare kontakt til dem personligt. Så snart der er udført nogle projekter, skal der nok laves en menu med "referencer".