Aminonetværket er rigtig godt, især hvis man husker at give noget igen. Jeg syntes endvidere, at det er vigtigt, man spørger kort og præcis, og spørgeren husker at bruge søgefunktionen for at se, om der er svaret på tingene før. Jeg kunne godt have svaret på et par af spørgsmålene, men undlod faktisk fordi, der blev spurgt til ting, som kun er for fagfolk at svare på. At der så sidder nogen "rigtige" fagfolk og netop giver ekstra meget igen som f.eks. Anette og Bent, det er guld værd for Amino. Som jeg har læst deres indlæg, så byder de ind med korrekte og letlæste svar. Jeg syntes også, det er OK, hvis de skulle få en enkelt kunde, ved at være så svar-parate altid. Det har de da ærlig fortjent. Jeg kan da også berolige med, at jeg aldrig har modtaget nogen invitation fra Anette, så det er da bestemt ikke noget, hun smider til både højre og venstre med. Jeg tror det har været afpasset modtageren, og været rigtig velment. Så Anette og Bent: Klø bare på igen. Vi er mange, der er glade for jeres svar. Perlaetus, du er også velkommen her. Vi skal jo alle lære så længe vi lever. |
Bilag, regnskab, momsen, årsregnskab....
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk