Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KINA TEAM TILBUD

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
 
TILBUD    Indkøbe,  varerne kontroller, kinesisk sprogkursus,  import og eksport til Kina,  leje din værelse ud , udstille din product til kina, o.s.v. Afregning på freelancebasis. Skriv til mig, så vi kan finde en løsning .
 
 
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg forstår ikke helt dit tilbud hvad er det du tilbyder? er det noget med at du er i kina og tilbyder at tage over til en fabrik og indkøbe og undersøge de vare som en dansk virksomhed gerne vil have?

Du skal nok skrive hvem du er og hvad du laver til dagli og hvor du er.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens - undskyld lidt kritik, men er du ikke rar at ændre KØKNER til KØKKENER i din signatur....

det irriterer mit øje med stavefejl :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej morten, det er helt ok hvis kritikken er berettiget, og nu overtager vi jo lidt kina manden´s tråd så vi må ikke håbe han bliver sur på kinesisk.

Tag Politikens Nudansk Ordbog 19. udgave og slå køkken op og der finder du stave måden - køkner 

køkken [køgSn] sb. -et (el. køknet), -er (el. køkner), -erne (el. køknerne)

men hvis der er flere der mener det er stavet forkert kan jeg godt ændre det så ikke folk tror jeg er gået ud af 7. klasse

Mvh. Jens

 

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slået det op i retskrivninsordbogen, og du har ret det kan faktisk skrives på begge måder, sorry :)

og undskyld til Kina manden...

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Jens, at jeg ikke skrev mere om tilbud.  Det handler om at hurtigere kommer i  det  Kinesiske market på nem  måde. Idet vi kender sporg og vigtige netværker. Hvis Du / I vil salge Dine/ Jeres varer til Kina, kontakter os og for det hurtigere køre. Det vil siger, at vi tager nogle salgs opgave for dig/jer.

Det er noget med at vi tager til Kina ( i Kina),  indkøber og undersøge de vare som en dansk virksomhed gerne vil have,  en  Kina service tilbud.  Det sparer  firmas omkostning.

 

Med venlig hilsen

Ying

 

 

.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Xian sheng Ying, ni hao.

Wo juede nide fuwu you yi si. Ni de bangongshi zai Danmai haishi zai zhongguo?.

Women ye shi yige consultancy gongsi, ni zai www.eca-dk.dk kan women de shang fa.

Xie xie.

Martin. (ma ding :) ..    

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:

 

 

 

Hej morten, det er helt ok hvis kritikken er berettiget, og nu overtager vi jo lidt kina manden´s tråd så vi må ikke håbe han bliver sur på kinesisk.

Tag Politikens Nudansk Ordbog 19. udgave og slå køkken op og der finder du stave måden - køkner 

køkken [køgSn] sb. -et (el. køknet), -er (el. køkner), -erne (el. køknerne)

 

 

men hvis der er flere der mener det er stavet forkert kan jeg godt ændre det så ikke folk tror jeg er gået ud af 7. klasse

Mvh. Jens  

Hej Jens

Det er rigtigt, at det kan staves på den måde, men det ser virkelig forkert ud. Så jeg må give morten ret der, selvom der ikke er tale om en stavefejl. Det ser virkelig meget bedre ud med "køkkener" som er måden alle andre i køkkenbranchen staver det på :) bare et velment råd

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for beskeden. Du skriver rigtig godt på kinesisk pinyin. Er du  i Kina nu? Jeg kommer fra Shanghai til Danmark for 20 år siden. Jeg synes, det er interesseret at snakke lidt kinesisk her, og ser ny mulighed.

Hvis du/I har lyst, er du /I velkommen til at skrive og chat via skype: by20085.

Med venlig hilsen

Ying   K.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)