Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web Critique skal forbedre danske webshops

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

I mange måneder har jeg arbejdet på et online community, som skal forbedre danske hjemmsider og webshops.

Link: WebCritique.dk

Jeg håber, du vil hjælpe mig med at sparke projektet i gang og give noget solid feedback!

Idéen er at skabe en connection mellem webshopejere og hjemmesideejere på den ene side og eksperter (konverteringsoptimering, søgemaskineoptimering, design, marketing o.lign.) på den anden side.
På den måde kan man få inputs, idéer og vejledning, til hvordan man kan optimere sit webprojekt.

Jeg planlægger at launche sitet i næste uge, og det ville være rigtig lækkert at få lidt feedback på systemet, designet og brugervenligheden.

Det ville være en stor hjælp, hvis du ville tilmelde din egen webshop eller hjemmeside og evt. give mig lidt inputs til, hvor sitet kunne forbedres.

Du må også meget gerne kommentere på nogle af de eksisterende sider, og på den måde være med at hjælpe de folk, som allerede har tilmeldt deres hjemmeside, samtidig med at du hjælper mig med at skabe lidt indhold på sitet inden launch.

Generel feedback til konceptet er også meget velkommen.

På forhånd tusind tak!

Venlig hilsen
Morten Vium

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 15:05

Er der slet ikke noget, som vil byde ind med noget?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

Meget svært at finde opret website

ved opret nyt logo kan man ikke se hvilken valgt før man gå direkte ud på hjemmesiden og ser hvordan det ser ud der.

Kan man oprette nye hjemmesider typer der passer mere samme med ens eget produkt, dermeget   få typer hjemmesider typer lige nu der kan vælges imellem lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:38

Hej Morten

Billederne på forsiden bliver skaleret, så de ikke har deres oprindelige form - lav det sådan det beholder deres oprindelige dimensioner. Jeg synes der skal arbejdes mere ved bunden af forsiden, så man bedre får en følelse af, at det er let at oprette sin hjemmeside. Måske lav din "tilmeld hjemmeside" om til en grøn knap der hedder "Tilføj hjemmeside".

Ellers er designet rigtig flot. Held og lykke med projektet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 18:34

Fedt med noget feedback! :D

I har fuldstændig ret.

Jeg vil helt sikkert arbejde på forsiden og gøre det tydeligere, hvordan og hvor nemt det er at tilføje sin hjemmeside.

Logoet skal naturligvis også kunne ses, inden man godkender sitet.

Mht. logoernes dimensioner så er det selvfølgelig et problem at billederne forvrides. Omvendt synes jeg det vil ødelægge designet, hvis de kunne have forskellige størrelser, så jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal løse det.

Tusind tak for hjælpen begge to!

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:55

En mindre detajle jeg lige lagde mærke til... Din menu i toppen har en hover-effekt, men den bliver "forskubbet" ved de sidste knapper, så den mørke farve overlapper den forrige knap.

Ellers vil jeg bare sige fedt initiativ :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 09:01

Randi:
Din menu i toppen har en hover-effekt, men den bliver "forskubbet" ved de sidste knapper, så den mørke farve overlapper den forrige knap.

Den fejl har jeg oplevet med de browsere jeg har testet i. Hvilken browser og styresystem sidder ud med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Hej Morten,

Det lyder spændende, men jeg synes personligt der godt kunne være mere/bedre info på forsiden om hvad det helt præcist går ud på...

/Kristoffer

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 09:05

Mr. Chris:
jeg synes personligt der godt kunne være mere/bedre info på forsiden om hvad det helt præcist går ud på...

Jeg har fået flere kommentarer til forsiden, så det står øverst på min to do list at få tunet forsiden her i weekenden. Tak for input :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:14

Det lyder som et spændende projekt. Vil det være gratis at bruge?

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)