Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af Hello Kitty logo og figurer???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Her er et af de lidt sværrer spørgsmål..

jeg har forsøgt at finde ud af om det er muligt at købe sig til rettighederne til Hello Kitty til et produkt, det er meningen at Hello Kitty figuren skal printes på et produkt.. men jeg kan ikke finde noget om det sådan umiddelbart på nettet. jeg er helt i ide perioden stadig så hvis nogen ligger inde med et kvalificeret bud så ville jeg være taknemlig:)

håber der er noget her inde der måske kan hjælpe mig:)

Hilsen Nikolaj Andersen 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kommer uden om en skriftlig henvendelse til Sanrio Designs.

Men de tillader vist det meste, kunne noget tyde på... har set både mobiltelefoner, laptops, tøj, symaskiner, "skulder"-massageapparater Skype-Wondering

Udover at være faldet over Sanrio og produktbilleder har jeg ingen forstand på, hvad der skal til at bruge Hello Kitty...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du skal tale med PLUS LICENS i Stockholm, de er agenter for Hello Kitty licens i Norden.

Vær forberet på at der skal lægges en hel del penge (og forretningsplan) på bordet før du overhovedet vil blive taget i betragtning. Jeg vil umiddelbart tro at licensen er solgt til anden side allerede og har været det i en årrække......men held og lykke med det :)

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarende:)

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Hello kitty feberen nu også ramt Danmark?

Der er simpelthen Hello kitty alle steder her,  du kan såmæn købe en Hello kitty bil lidt i stil med en lille ford ka.

Jeg tror ikke på at det kan lade sig gøre at printe Hello kitty på noget produkt det ikke har været printet på før:)

Men held og lykke med det

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Kan se i/du har hjemme i dongguang. Skal bruge et par millioner meter inst. kabel oprullet på 50mtr tromler (3x1,5 og 5x1,5) til dansk DIY marked, men selvom lav kvalitet stadig vigtigt at lev har erfaring med EU eksport og fornødne certifikater. Er det noget du kan hjælpe med, så smid mig en mail.

Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov for satan,

Ikke meningen at stjæle Nikoas tråd, sorry :(

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Har Hello kitty feberen nu også ramt Danmark?


ja, det må man vist nok erkende, min datter er helt vild med Hallo Kitty, undertøjet skal være hallo kitty, ligeledes skal tøjet og sengetøjet være med Hallo Kitty, selv hende build a bear har Hello Kitty undertøj, så der er klart et stort marked herhjemme....:)

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja  det er fantastiske summer der er folk der tjener på den lille kat:)

Hej Martin, er det ikke noget i selv kan finde?  eller er det fordi i er bange for kvaliteten i zhejiang?   

Der er en kabel fabrik på den anden side af vores kontor,  men jeg er ikke sikker på de har certifikaterne i orden,  tror mest de gør i mainland market. Jeg prøver at kigge på sagen.

Mvh

Lars 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Ikke så meget et kvalitets spørgsmål, men da vores kunde er i Dansk DIY segment er konkurrencen på netto/netto pris. Derfor leder jeg efter en der muligvis allerede har en vis volume hos CH lev som jeg kan ligge mig i baghjul på. Er det dig der har tilføjet mig på LinkedIn?

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)