Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - hvad synes i?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I starten af det nye år begynder vi at sælge denne:

Den er meget populær i USA, så vi glæder os enormt til at komme igang med at sælge den.

Jeg tror den har kæmpe potentiale hos:

- Frisører

- Ældre med dårlig ryg

- I ethvert køkken

- Folk med kæledyr

Hvad synes du? Hvem kunne ellers have brug for sådan en dejlig maskine??

Hilsen Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05

i USA er de helt vilde med store køleskabe, mega biler , kæmpe fjernsyn , 6 fjernsyn et til alle rum og der snart ikke den elektronik dims deres børn har og sådan var det sidste jeg besøgte min familie i Canada for nogle år siden som ligner meget USA ,

jeg tror ikke det slår igennem samme facon i Danmark grundet vi har den samme antal elektronik dimser i huset, kan være der sker om nogle år , med sker nok ikke lige nu hvad jeg kan se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:10

Hej Michael

Tusind tak for dit svar / mening Smile

Jeg er heldigvis mere positivt stemt. Jeg tror især den kunne blive et hit hos frisører.....

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:40

Altså min kammerat har lige købt en, brød bage maskine. Så selvfølgelig kan man da også sælge den!

I folkeskolens sløjt lokaler, med træ spåner ud over det hele kunne være en mulighed.

Vh Bjarke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:41

bjarkedk:
I folkeskolens sløjt lokaler, med træ spåner ud over det hele kunne være en mulighed.

Det var da også en super idé Yes

Og på div. værksteder for den sags skyld.

Hilsen Morten

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:42

En støvsuger er vel mere mobil.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:43

jeg kan heller ikke se det reelle potentiale i det, hvorfor så ikke bare købe en robotstøvsuger der selv kører rundt hvis man er for doven til at give den en tur med støvsugeren? såvidt jeg kan se skal snavset helt hen til den før den suger, det virker lidt meningsløst.

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 04:24

Jeg mener nu alt kan sælges til den rette pris.

Selvfølgelig skal der nok være nogle derude som vil købe sådan en - hold du bare fast i den tanke. Om det er frisører eller Kvickly kunder der har fornøjelse af den, ved jeg ikke. 

Jeg bor selv i USA og her i huset har vi "næsten" samme system.. Bare mange af dem bygget ind i væggene. Nogle kalder det en centralstøvsuger! ;) 

Anyway, er i kommet nærmere prisen på sådan en bette stå-støv-sluger? 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 04:33

Mathias Vinther:
Jeg bor selv i USA og her i huset har vi "næsten" samme system.. Bare mange af dem bygget ind i væggene. Nogle kalder det en centralstøvsuger! ;) 

Det er også helt normalt og findes i masser af nye huse og nye køkkener i Danmark. Der giver det også langt mere mening da det er indbygget og dækker større områder. Hvis man skulle have ligeså mange af de der stående for at få samme effekt så ville der da blive pladsmangel.

Ligeledes mister det sin effekt når det ikke er en del af væggen/møblementet, da skidtet således nemt samler sig bagved og ved siden af.

Alt kan sikkert sælges, men det er vel sjovest og nemmest at sælge noget som der er efterspørgsel på og som kunderne er glade for.
Jeg tror ikke på produktet i DK, men det kan jo godt være andre vil være uenig med mig, så lad os få nogen flere meninger på banen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:02

Det er vel et bekvemmelighedsspørgsmål.

Jeg tror at alle produkter der er med til at gøre livet lettere - dem er der et marked for.

Denne støvsuger gør livet lettere for:

- frisører (der fejer ofte)

- Ældre (eller andre med rygproblemer)

- I køkkenet (det er altså besværligt altid at tage den store støvsuger frem, rulle ledninger ud osv.)

Nope - prisen er ikke på plads endnu, men et sted mellem 750-1100. DEt afhænger ldit af om det er en vare der skal sælges engros eller om vi selv skal stå for alt salget direkte til slutkunden.

Andre der har en mening om denne støvsuger? Så sig endelig til.

Hilsen Morten

P.s. jeg tror også at et møbel som denne:

et tvskab med lift - kunne være populær, men det er vist en helt anden tråd :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)