Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mod på nye udfordring??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du den der vil være med til at realisere en fælles ambition?

Jeg søger en ligesindet der vil være med til at etablere en virksomhed. Hvad denne skal beskæftige sig med er ikke det vigtigste, men skal selvfølgelig ligge inden for områder som vi selv har evner og interresse for/til. Jeg selv er i sin tid udlært Kleinsmed, og har der kørt som montør i DK og udland. I dag arbejder jeg som konstruktør, og projektering. Hvis jeg nu selv skal sige hvad jeg er god til, og det bliver jeg jo nok nødt til da der ikke er andre til det her, så vil jeg sige  at mine faglige stærke sider er el og mobil-hydraulik generelt konstruktion af mindre maskiner. Jeg er erfaren bruger af Solid Works 3D hvor jeg tit kan drage nytte af min praktiske fortid. Jeg er ikke bange for at trække i arbejdstøjet, og gøre det der skal gøret. Heller ikke bange for at tage både beslutningen og konsekvensen. De vigtigste elementer for mig vil være: en udfordrende og indholds rig hverdag, sammen med en makker man kan regne med og stole på, og som tør at sige sin mening, og der kan se realiteter i øjnene, også selv om det er dårlige tider. Kunne det være dig, eller har du bare en kommentar til dette, så lad mig endelig høre.. 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mon du stadigvæk følger med herinde og hvordan mon det gik det med planerne?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)