Hej alle aminoer Jeg har erfaret at der er en del webbureauer der leverer bl.a. WordPress-løsninger uden at sætte kunden ind i systemet efterfølgende, og kunden står dermed lidt på bar bund med deres nye side. Det vil vi gerne være med til at råde bod på Er du nybegynder i WordPress vil vi hos WebCoders gerne tilbyde nogle gratis timers undervisning til interesserede i perioden 26. december – 10. januar. Undervisningen tilrettelægges individuelt, foregår over skype eller telefon og kan indeholde: -Oprettelser af sider/blogindlæg -Indsættelse af billeder, video m.m. og en generel gennemgang af mediebibliotek -Ændring af sidebars, arbejde med widgets -Installering og konfigurering af All-in-one-SEO, samt ideer til udfyldelse. -Dine egne forslag…? Krav: -Du er nybegynder -Har skype eller ringer op -Skriver her i tråden hvis det har din interesse -Sender mig en mail med hjemmesideadresse, oplysninger om din side og evt. lidt om dig selv. Der er maksimum 2 timers gratis undervisning pr. person og jeg tillader mig at vælge hvem jeg gerne vil undervise ud fra dem som sender en mail. Undervisningen kan foregå i vores åbningstid 9-15 man-fre eller efter aftale om aftenen eller i weekend. Jeg starter med at booke 10 personer, men det kan være det bliver mere hvis der er interesse for det. God jul og godt nytår! Med venlig hilsen Thomas Frost
|
God jul og godt nytår – gratis WordPress undervisning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)