Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring og ris/ros af ny side - blotdintanke.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Nu er vores nye hjemmeside (blotdintanke.dk) snart ved at være færdig.
Vi mangler stadig nogle småting, men det hjælper på det.

Derfor vil vi meget gerne bede om jeres hjælp til at markedsføre og forbedre den.

Siden tilbyder folk at dele deres tanker med andre, enten anonymt eller med et brugernavn. Herefter kan der kommenteres, stemmes på og deles tanker. Konceptet minder om de engelske sider, makesmethink.com og fmylife.com.

Meningen er at siden skal integreres med Google's adsense.

Da blotdintanke.dk er vores første side med potentiale for lidt indtjening, vil vi meget gerne høre jeres bud på en marketingsstrategi, til en billig penge.

Derudover må I meget gerne komme med ris/ros til siden, så vi kan forbedre den.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Jesper Dreisig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:17

Blot min tanke gid der var lidt mere liv i dine tanker på denne hjemmesiden Smile

Ingen igang sætten kommentar der siger wow effekten .

Lige dine hyggelige gerne en totalt sindsyg dag på siden, så man får en griner, derved begynder folk at linke til siden , for dine historier er simpelthen hen så god, så igang  med dine forfatter egen skaber om dit vilde unik liv, der giver liv og glade dage.

Motivere bruger til at lave masser af gode og sjov historier

lav konkurrencer på siden

giv karaktere til bedste historie

længeste ligger højere oppe

fleste historier har højere score

lav gerne links til videoer på hjemmesiden eller lig videoer på denne hjemmesiden

lav gerne meste fortællende billedet om historier ligge højeste lad bruges score bestemme dette hvem ligger nummer 1

Mangler masser af links til siden , der videreformidle dit super gode koncept

Jeg og nogle andre amino.dk bruger skrev nogle ideer her

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:24
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Skrevet kl. 12:30

Mikael:

Jeg er helt enig i at der ikke er meget liv i tankerne på hjemmesiden endnu. Det er stadig kun test og for at prøve systemet af. 

Men jeg kan godt høre at vi skal til at lægge hovederne i blød og få skrevet nogle fede historier, så brugerne også selv får lyst til at skrive.

SEO skal vi også igang med, når siden er helt færdig og alt spiller, så tak for links.

Daniel:

Det har du ret i - linket til 'blot din tanke' er slet ikke synligt nok - det skal vi have rettet.

"Mindre menupunkter, glemt og gode" - er du sød at forklare hvad du mener, fordi der er jeg ikke helt med? :-)

Begge to:

Mange tak for hjælpen og de super gode forslag - det er helt klart noget vi kan bruge :-)

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 12:47

Dreisig:
er du sød at forklare hvad du mener,

Ja bestemt det gik lidt hurtigt :)...

Mindre synlige menupunkter f.eks ryk dem ned i bunden, der er næppe nogen som leder efter en knap til forsiden på forsiden ;-).

Gør login området mindre, fjern glemt kode/bruger - det kan du have på en side hvor det er relevant f.eks når folk har skrevet forkert kode.

Generelt synes jeg du skal brugt tid og energi på at optimere siden og få brugerne til at skrive - når der så begynder at være gang i den kan du begynde at tænke på mulighederne for at tjene penge på det...

Hvad tjener du på din AdSense annonce? det kan næppe være meget ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:02

Skriv et par helt obskure indlæg selv og drop links på et par højtrafik-fora.

Overordnet set bør du nok indstille dig på at skrive historierne selv.

Fmylife indeholder helt tydeligt fabrikerede historier, og det bliver alligevel lynhurtigt uinteressant at læse tilfældige menneskers tilfældigheder.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:07

Dreisig:

Mikael:

Jeg er helt enig i at der ikke er meget liv i tankerne på hjemmesiden endnu. Det er stadig kun test og for at prøve systemet af. 

Men jeg kan godt høre at vi skal til at lægge hovederne i blød og få skrevet nogle fede historier, så brugerne også selv får lyst til at skrive.

SEO skal vi også igang med, når siden er helt færdig og alt spiller, så tak for links.

Daniel:

Det har du ret i - linket til 'blot din tanke' er slet ikke synligt nok - det skal vi have rettet.

"Mindre menupunkter, glemt og gode" - er du sød at forklare hvad du mener, fordi der er jeg ikke helt med? :-)

Begge to:

Mange tak for hjælpen og de super gode forslag - det er helt klart noget vi kan bruge :-)

"SEO skal vi også igang med, når siden er helt færdig og alt spiller, så tak for links."

Mener du ikke at siden først er færdig og alt spiller NÅR der er lavet SEO? Wink

SEO skal tænkes ind i løsningen fra start og ikke puttes på bagefter da der ellers givetvis vil være en masse ting der skal laves om før det spiller 100%.

Det er kun ekstern SEO du kan vente med til siden er oppe, on-site SEO skal laves fra start hvis du vil have det optimale ud af det. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:16

Man bliver aldrig helt færdig med siden du synes sikkert selv , der hele tiden kan udvikles på sin siden.

Start bare fra dage 1 og finde links

Arbejde med der kommer liv på siden.

Prøv og motivere bruger til at lave flere indlæg , dette kan selvføgelige ikke laves med samme , og er ikke gratis, vis der er en udvikler der skal lave nogle flere funktioner på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Skrevet kl. 17:07

Daniel:

Super, så forstår jeg hvad du mener :-) der skal helt sikkert arbejdes med noget brugervenlighed og ekstra fokus på tankerne.

Adsense "annoncen" er jo bare et billede indtil videre, så ingen reklame endnu ;-)

Thomas:

Så skal vi da igang med at læse om SEO allerede nu kan jeg høre. Hvad vil du anbefale at læse for at komme igang? :-)

Tak for hjælpen!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:30

Jesper:

Daniel:

Super, så forstår jeg hvad du mener :-) der skal helt sikkert arbejdes med noget brugervenlighed og ekstra fokus på tankerne.

Adsense "annoncen" er jo bare et billede indtil videre, så ingen reklame endnu ;-)

Thomas:

Så skal vi da igang med at læse om SEO allerede nu kan jeg høre. Hvad vil du anbefale at læse for at komme igang? :-)

Tak for hjælpen!

Der er bøger som SEO LEX fra Rosenstand og SEO 2.0 fra Demib, ellers er der sites som:

http://www.seomoz.org/

http://forums.seroundtable.com/

http://searchengineland.com/

/Thomas Frost

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)