Hej Agata Jeg skal vaere dig svar skyldigt om hvem der er de bedste - de danske eller de filippinske. Istedet maa du udfra vores site vurdere om indholdet, design osv er godt.
SEO er arbejdskraevende og videnskraevende paa samme tidspunkt. |
Nyt SEO Projekt
Hvornår mener du en udvikler er dyr? Vi koster jo ikke alle sammen en bondegård. Og øhm, et design der sparker røv designmæssigt får du meget sjældent en udvikler til at lave - altså ikke fordi han ikke vil, men det er de færreste der både besidder udvikler- OG designer-genet. Så der skal du have fat i en designer. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Fey
Jeg ville ikke betale mere end dkr 2200 om maaneden. Alt over er en bondegaard for mig.
Vores folk kan design og programmering.
Paa vores proevesite der forbedrer css vores hastighed af hvad jeg har set. Igen jeg er ikke IT kyndig og vil forhoere mig igen med drengene hvad problemet kan skyldes paa vores site.
|
I øvrigt mente jeg nu mere timelønnen. CSS er hurtigere for browseren at rendere end table-baseret layout, men i det store hele burde det ikke give en voldsomt markant forskel i hastigheden. Medmindre der virkelig er mange tables.. men det kan heller ikke udelukkes. |
--
Nej Fey Jeg glemte ikke noget nul!
Igen jeg vil forhoere mig med mine drenge angaaende css.
Det kan vaere serveren, der volder os problemer. |
|
--
Tja Jeg betaler skam en hoej loen her i lokal koebekraft.
Anyway, er noed til at smutte.
|
Hehe Fey, hvis det er markedsprisen dernede er 2200, er det jo ikke slaveløn, og ærlig talt hvis jeg boede i landet og jeg kunne få udviklere til den pris, vel og mærket samme kvalitet som i DK, ville jeg og enhver der bare var lidt smart da benytte sig af det.
Men ja 2200 er godt nok ikke mange penge
|
Men man skal selvfølgelig købe varen dét sted hvor pris og kvalitet hænger mest fornuftigt sammen - helt enig. |
--
Angående den lange load tid på siden, så oplever jeg den ikke. |