Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt SEO Projekt

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Heps

Vi koebte et domaene til et SEO site tilbage sidste aar, men sitet ligger paa hylden endnu. Ideen var at udbygge vores SEO kernekompetence, som vi har udviklet med www.housinginteractive.com.  

Vi ved at markedet for SEO er et latent marked, samt at GOOGLE/YAHOO tjener styrtende paa reklamer fordi folk ikke aner en dyt om SEO og om at skabe traffik paa ens eget site.

Samtidig ved vi at SEO koster rigtige mange mange penge og at flere virksomheder bruger enorme summer paa skabe traffik.

Endelig ved vi at programmoere koster en helvedes mange penge i DK - mindst 10-12 gange mere end hvad vi betaler for vores udviklere i Filippinerne.

Hvis man laegger 2+2 sammen saa kan vi lave alt SEO optimering til langt lavere omkostninger.

Vi vil gerne i gang med sitet hellere idag end imorgen, men har manglet ressurser, kapital samt en partner i DK, der har et netvaerk til adskillige salgskanaler i DK. Det vi leder efter er en individuel person eller mellem stor virksomhed, der kan "kikstarte" salget for os samt oensker at laegge kapital til.

Alt produktion og projekt koordinering vil foregaa paa engelsk fra Filippinerne. I princippet kunne projekt koordineringen vaere paa dansk, saafremt man kunne logge en dansk IT trainee herned, der taler engelsk. 

Jeg imoedeser alle henvendelser paa john@housinginteractive.com

mvh

Tilmeldt 23. Oct 05
Skrevet kl. 15:23
Hej Riad

Du må jo sige til hvis du får et overskud af henvendelser fra virksomheder, der gerne vil putte nogle penge i et IT projekt - dem aftager vi gerne

Men ellers held og lykke - det lyder spændende.
Hvad er dit indtryk af de filipinske udvikleres niveau ifht. danske? Og hvorfor vælger du at outsource netop til filipinerne?
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:29
Jeg undrer mig lidt over hvorfor man skal bruge programmører til SEO. Det har jo intet med programmering at gøre.

(Nej, HTML er ikke programmering)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 15:30

"Vi ved at markedet for SEO er et latent marked,"

At kalde SEO området for latent er vist lidt stort... hvis du søger på ordet søgemaskineoptimering og laver en dansk søgning er der lige i underkanten af en million sider - det håber jeg for min egen forretnings skyld ikke er et tegn på et latent marked men på et særdeles aktivt marked - for ellers kunne konkurrencen nok i sidste ende gå hen og blive særdeles hård...

Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:38

Heps

Vi ved at der er penge i projektet og vi vil naturligvis ikke saelge os selv billigt! Vi ville vaere bedre tjent at udskyde projektet, saafremt vi ikke faar nogen serioese henvendelser. 

Nedenstaaende er ioevrigt et eksempelt paa en optimering. 

Jeg har ingen erfaring med danske udviklere, da jeg har boet i Filippinerne siden 2003. Min partner og jeg selv er sproekkere fra CBS, og har derfor ingen IT baggrund. Istedet har vi fra SPROEK laert at analysere og strukturere samt herefter haft mulighed for at ansaette IT kyndige folk, der kan finde ud af hvad vi ikke kan finde ud af -:)

Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:51
Fey

Vi skal lave et dynamisk site, der sparker roev design maessigt! Vi skal formentlig bruge en  database hertil.

SEO optimering er jo ord, saetninger som skal indsaettes. Det er dog helvedes tidskraevende og koster masser af penge, saafremt det var i DK. 

Markedet for SEO er enormt med ingen entry barriere, og hvis du formaar at saelge varen billigere og bedre saa kommer du til at tjene mange penge.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:00
Dato: 11/4/2005 3:50:59 PM Forfatter: Riad
Vi skal lave et dynamisk site, der sparker roev design maessigt! Vi skal formentlig bruge en  database hertil.

Måske du skulle starte ud med en server der kan levere noget data?

Det tog mig 40 sekunder at få indlæst din side og under normale omstændigheder ville jeg ikke vente så længe på en side (4 Mbit.).

Derudover kan jeg kun tilslutte mig Fey, idet jeg heller ikke forstår hvor en programmør kommer ind i billedet, er det ikke nærmere tekstforfattere du efterlyser?

Tilmeldt 23. Oct 05
Skrevet kl. 16:07
Mit spørgsmål om hvordan du finder de filipinske udviklere ifht de danske var møntet lidt på - det kan være de er 12 gange billigere, men er de bare halvt så gode?
Og med risiko at blive rettet af de rigtige guruer, så tror jeg ikke at SEO er specielt arbejdskrævende - mere videnskrævende...
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 16:09

Michael

Maaske er det fordi vi har en del billeder som fylder.

Vores konkurrent tager ogsaa tid - tjek nedenstaaende.

I oejeblikket arbejder vi dog paa en ny teknologi, der vil halvere tiden. Jeg mener hvis den hedder css eller noget i den retning. Correct me if I am wrong. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:14
Dato: 11/4/2005 4:08:47 PM Forfatter: Riad
Maaske er det fordi vi har en del billeder som fylder.
Vores konkurrent tager ogsaa tid - tjek nedenstaaende.
I oejeblikket arbejder vi dog paa en ny teknologi, der vil halvere tiden. Jeg mener hvis den hedder css eller noget i den retning. Correct me if I am wrong.

Det er muligt det er billedernes skyld, men så burde i nok få noget gjort ved dem.
Jeres konkurrent hentede jeg på ca 8 sekunder, så altså væsentligt hurtigere trods alt.
CSS vil ikke forøge hastigheden mærkbart, det er så åbenbart jeres billedmateriale den er helt gal med og at kalde CSS for ny teknologi er vist en sandhed med modifikationer

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)