|
Har fået trukket penge, Men kan de tillade sig dette?
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
|
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Alle de gange jeg har "købt" et domæne, er det også blevet fornyet automatisk, med mindre jeg selv har været inde og afmelde det. |
Jeg er ganske enig med Anders... Derfor betale regningen med glæde, opsige af aftalen, det er trods et småbeløb |
Naturligvis forlænger de da automatisk, som Anders skriver. Du kunne jo have en masse arbejde liggende på, som ellers ville blive slettet eller som Anders skriver, så kan andre nuppe et domæne. Der er jo mange ting, hvor du selv naturligt nok aktivt skal opsige. Nævner i flæng, tlf., aviser, forsikringer... Brian |
Se efter i betingelserne om det er en service som de gør. Hvis det er så fanger bordet. Står der intet om det, så kan du godt kræve de penge tilbage fra dem. Men på den anden side så er det ikke ok at man bare forlænger med endnu et år. Jeg har adskellige domæner hvor jeg får en mail om at de er ved at udløbe og jeg skal tage action. Denne besked får jeg flere uger før de udløber samt op til udløbsdato. Derved er det min egen skyld hvis de ikke bliver fornyet. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
okay, det vil jeg da helt klar lige se efter. Tak for alle jeres kommentare :)
|