Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let Brugt mærketøj on line shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s,

Min kone har en ide om at sælge Let brugte mærketøj, jakke, tshirt, sko, accessories, o.s.v..Mærker som Gucci , LV, DKNY, Hilfiger, Prada etc etc ...Ideen er at Kunder kommer med deres Ting til os og aftaler prisen, hvad tingene skal sælges for( ml. Kunder og Min kone).  Sælger man kunde´s ting fra min webshop, skal min kone have 25 % af prisen. Min kone har 2 måneder til at sælger kundernes ting eller skal tingenne ( tøj , sko osv ) tilbage til kunder igen. Vi har ikke noget udgifter for det her ud over en webshop som snart skal laves.

Hvad synes I om Ideen? Jeg håber , I kan give os nogle gode tips og råd...

Mvh

Robert

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:18

Grund ideer er jo spændende, men I kommer til at drukne i arbejde, og det vil være svært at få til at løbe rundt...
Hvorfor skal en kunde sælge attraktive mærker som LV, Gucci, Prada mm via jer, når der findes f.eks Trendsales, hvor der ligger et kæmpe kunde grundlag og salgspotentiale. Der kan sælgeren sagtens få samme pris, som I kan få, og dermed tjene 25% ekstra på sine varer...

Desuden vil I drukne i administration, fotografering, oplægning af varer mm. Skal det bare være okay billeder og varebeskrivelser, så bruger I nemt ½ time pr produkt, og så kan du selv regne ud, hvor lidt 25% kommer til at dække...

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:58

Jeg må nok give Fashion-Seller ret, - i kommer til at knokle jer selv til døde med et begrænset afkast.. jeg går ud fra i har lavet denne googlesøgning, og i er jo så ikke den eneste kanal som det kan afsættes igennem heller.. Seneste skud på stammen er denne tror jeg er denne http://www.nowmii.com/ - så hvis bare i var den første med ideen så var det en anden sag, men der er altså en del konkurrence.. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)