Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskinevenligt CMS søges

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

Du er ogsÃ¥ velkommen til at kontakte os... vi ligger også inde med det du forespørger...

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:45
Hej Claus Holm og KN Invest !
Nu er denne tråd jo ikke helt ny mere, men jeg faldt altså først over den nu ;-))

LøweSite CMS er det I leder efter. LøweSite CMS er bl.a. specialdesignet til SEO og er derfor utroligt stærkt i søgemaskinerne. Se evt. her:

Samtidigt er det utroligt nemt at bruge :-))

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:34
Hejsa

Ved ikke om dette er den rigtige tråd at komme med det, så i må undskylde hvis jeg afleder opmærksomheden fra hovedpunktet

Jeg har en strategisk alliance med et CMS firma der hedder www.seeems.dk (jeg siger strategisk alliance da de hoster hos os, og jeg gerne vil at folk ved at min mening ikke er komplett uforbeholden da jeg elsker produktet, men ikke pga. af SEO)

Det kan mange SEO ting som feks.

Ingen frames (obviously ..doh..)

Mulighed for domæne.dk/produkt/ etc

Mulighed for at danne statiske sider ud af de dynamiske så man får dindomæne/15.asp

Metatags til hver side.

Sitemap funktion (er det egentlig vigtigt?)

Overskrifter i H2 (h3 til mindre overskrifter)

Mulighed for alternativ tekst på billeder/links etc.

Og nogle andre ting

Igår havde jeg tilfædigvis en snak med Direktøren og vi snakkede SEO. De planlægger i den næste version at uddybe SEO ting.

Så mit spørgsmål er hvad skal de ellers implementere for at gøre det endnu bedre?

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:38
Mht til CMS og hvad de skal have med af SEO ting så opret lige en ny tråd ... så er jeg sikker på at der er mange (inklusive migselv ) der kan bidrage positivt og konstruktivt....
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:52
Dato: 7/21/2006 9:38:01 AM Forfatter: Jesper HorsMark Mht til CMS og hvad de skal have med af SEO ting så opret lige en ny tråd ... så er jeg sikker på at der er mange (inklusive migselv ) der kan bidrage positivt og konstruktivt....

Er hermed gjort ..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:40
Jeg har haft både 1. 2.og 3. pladser i google med et CMS der hedder
WebsiteBaker.. www.websitebaker.org .. Det er virkelig godt og
brugervenligt !!!.
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:22
Hej Claus

Jeg har prøvet en del CMS''er da jeg skulle starte mit firma op. Jeg har haft KUN gode oplevelser med EasyWeb, som er et dansk udviklet CMS fra IntraMedia Solutions der bruges som windows. Meget brugervenligt, nemt og lige til... Der er god support alle ugens dage, mellem kl. 10 og 18, men jeg har flere gange snakket med supportere der efter lukketid, rigtig god service...

Det er ikke gratis, men der er en prøve version af produktet som du kan prøve, i vidst 30 dage...

Siden er www.intramedia.dk ...

Prøv det - efter min mening, Danmarks bedste CMS!!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:00
Hej alle Aminoer som udbyder CMS-løsninger!

I kan nu skrive jer på listen over leverandører på Amino Wiki CMS

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Typo3 vil jeg anbefale, du har en masse muligheder for at gøre sitet søgemaskine venligt mv... Der er naturligvis mulighed for at sætte META tags pr. side som du beskriver...

Kig på www.typo3.org eller hos f.eks. os - hvis du ønsker en løsning leveret, som du selv kan lege i :)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:34
Hej

Jamen så vil jeg da lige smide endnu et system på banen: Umbraco. Dansk udviklet Opensource CMS, og meget fleksibelt, baseret på .NET og benytter XML/XSLT i vid grad. Simpelt at bruge, og ligesom alle de andre der er nævnt meget søgemaskinevenligt.

...Tror de færreste vil stille sig op og sige deres valgte CMS ikke er søgemaskine venligt, så derfor kan det nok blive lidt svært at finde frem til "det bedste". Istedet syntes jeg du skal finde nogle der dækker dine behov, og ud fra det se om ikke de også er søgemaskinevenlige.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)