Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

toilet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

jeg har fået en ide som jeg har arbejdet med i et stykke tid . vi kender vel alle det at sidde på toiletsædet som er koldt og ikke særligt behageligt min ide gør at det er behagelig at sidde på toilet sædet. har fået tegnet et sæde hos en industrielt designer . jeg søger en partner til at hjælpe med det næste skridt

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:32
Den ide har Pressalit også fået og har ført den ud i livet. De har et stort udvalg herindefor.

Hvis dit sæde er unikt, kunne det være en ide at kontakte deres udviklingsafdeling.

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:48
Hmm, toiletsæde med varme? Det er nu ikke så nyt igen: http://www.absolutehome.com/home/decorating-ideas/index2.html

Men det er rigtigt nok ikke noget vi rigtig ser her hjemme i DK, det må jeg gi'' dig :-). Måske ville det være bedre at undersøge muligheden for at importere komfortable toiletsæder? Jeg tænker at det nok vil medføre en mindre økonomisk risiko - det er hundedyrt at starte en produktionsvirksomhed op.

Hvis du "Googl''er" på emnet, så vil du blive overrasket over hvor mange mere eller midre gakkede indretninger man kan få til husets vigtigste rum.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)