Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NAMoffers - feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det min tur mht. lidt feedback, jeg håber i vil bruge et par minutter til lige at kigge på vores nye projekt.

Vi (nordicADmedia) har netop søsat et af vores større projekter – NAMoffers – som er et affiliate netværk med fokus på US og Skandinavien. Det kunne være rart med lidt feedback omkring alt fra tekst til design og arbejder du med online marketing, så er du selvfølgelig mere end velkommen til at ”sign up” og se vores netværk igennem og kommentere på dette.

Vi er i gang med SEO.

www.namoffers.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14

Hvilken produker køre i affiliate for, det kunne jeg ikke helt forstå

vis det er kontakt til affiliate netværk kunne der skrives mere om hvordan det fungere

Kan ikke helt forstå konceptet og hvorfor er der kontakt nummer til flere lande, jeg kan ikke lige se i har kontor i disse lande

Tekster er meget sammensat uden overskrifter derved meget svære at læse, jeg kommer i hvert fald til nogle gange at blande linjer samme når teksten er meget sammensat

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:22

Når jeg tilmelder med jeres affiliate og vælger mit land "Danmark", så vil den stadigvæk have at jeg skal vælge en amerikansk stat.

Lige en ting jeg faldt over

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 08:47

Mikael christiansen:

Hvilken produker køre i affiliate for, det kunne jeg ikke helt forstå

vis det er kontakt til affiliate netværk kunne der skrives mere om hvordan det fungere

Kan ikke helt forstå konceptet og hvorfor er der kontakt nummer til flere lande, jeg kan ikke lige se i har kontor i disse lande

Tekster er meget sammensat uden overskrifter derved meget svære at læse, jeg kommer i hvert fald til nogle gange at blande linjer samme når teksten er meget sammensat

Super fedt med feedback, vi skal helt sikkert have gjort noget ved teksten, så man ikke skal lede efter hvad NAMoffers står for. Bedre overskrifter, flere afsnit...

Om man skal kunne se produkterne på siden? Tja, tjo, det er jo meningen folk skal "sign up" for at se vores affiliates/advertisers.

Jo, vi har kontorer/personer i de lande der står skrevet på siden :)

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 12:03

Bumper lige den her en gang :)
Kunne godt bruge lidt mere feedback... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)