En af mine første erfaringer er at jeg nok har gabt over en lidt for stor mundfuld mht. at lægge produkter op osv. Det har taget mig en del tid at sætte op, men også fordi jeg løb ind i start problemer med den WP-template jeg havde satset på.
Men hvad synes i:
1) Er ideen holdbar eller er det en fuser?
2) Hvad kan jeg gøre for at forbedre siden?
3) Hvordan bruger jeg bedst min tid i forhold til at at få trafik til siden når alle taler om at linkdatabaser og artikeldatabaser får smæk af google?
Flere af produkt beskrivelser er ekstrem kort og man da lever af folk klikker på links og siden sikkert skal findes godt i google skal der masser af unik tekst på siden og meget gerne mere end 2 linjer tekst per produkt, efterfølgende kan i arbejde med at få masser af links til siden.
Kan ikke finde kontakt siden det skaber i hvert fald troværdighed vis man kan kontakt jer og folk kan også skrive til jer omkring feedback om jeres produkter i linker til.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja det var også en af de ting jeg løb ind i - om man skal fokusere på mange produkter eller lidt længere produktbeskrivelser. Selvfølgelig helst begge dele vel, men du mener primært fokus skal være på længere beskrivelser?
Kontakt side er taget til efterretning - den vil jeg få implementere snarest.
Hej Simon, jeg har tilfældigvis en liste med 10000 + kvalitets do follow sider der burde linke til din side, nogle af linksne er selvfølgelig døde, men hvad kan man gøre?
bare skriv mig en pm hvis du vil have denne liste.
Anyway: Siden ser let og overskueligt ud - som de fleste andre Wordpress-temaer. Det eneste problem jeg umiddelbart havde var at den loadede utroligt langsomt, men det så ud til at det gik over kort efter..
Jeg vil lige starte med at sige, at jeg overhovedet ikke er affiliateekspert, men jeg tænkte på, om du ikke skal have tydeligere call to action på de enkelte annoncesider. Her tænker jeg på det meget diskrete "køb her" link.
Hvorfor ikke give dine besøgende en større knap, så de ikke skal lede efter linket?
Du har helt ret Morten. Jeg har bøvlet en del med annoncesiderne inkl. en bedre call to action knap og det viste sig der var "en fejl" i det tema jeg bruger som gør det svært at integrere html i selve annonce teksten. Defor det sparsomme link ;o)
Håber dog på at finde en bedre løsning. Jeg har nu prøvet lidt forkslligt der skulle gøre siden hurtige, så det håber jeg virker.
Tak for ros Bruno.
Er der nogen der kan sige om mængden af reklamer osv. er ok på forsiden?