Så har du hvertfald din første kunde her, og den kan måske bygget i en version til fortov og større til villaveje, men hvor langt kan den egentlig køre på de batterier. Har du taget kontakt til ejeren af maskinen...
Jeg har lige skrevet en besked til ham der har bygget maskinen.
Men det jeg havde tænkt mig at var at den skulle være uden webcam, og at man skulle sætte en ekstern oplader til. Derudover så måske bare lave den med 4-hjulstræk.
Der skal selvfølgelig specialfremstilles nogle dele på en cnc-fræser, men det burde ikke være noget problem at få adgang til sådan en.
men hvis man smider 2 bilbatterier på, så burde den kunne køre et stykke før den var flad..
Jeg tror bare at det er et godt grundlag at skabe et firma på, selvfølgelig er det så sæsonbetonet, men det er jo lige meget, da det kunne være pisse grinern at bygge sådan en.
Jeg har lige skrevet en besked til ham der har bygget maskinen. for at høre hvor meget det har kostet dem at bygge den.
Hvis man smider 2 bilbatterier på, burde den kunne køre et stykke før den var flad. og jeg tror måske heller ikke at jeg ville lave den helt magen til..
Selvfølgelig skal der fremstilles nogle dele i en cnc-fræser, men det burde ikke være noget stort problem at få adgang til sådan en, da min far har et bredt netværk i den branche.
Derudover kunne det bare være skide sjovt at bygge sådan en maskine! og så tror jeg også at man ville kunne tjene en god skovlfuld penge henover en vinter..
Der skulle bare lige være en "noget der salter bagpå" så ville der kunne laves gode penge med denne maskine :D , tænk sig at sidde derhjemme og rydde sne hos naboerne
Det burde faktisk ikke være så slemt at bygge en fjernstyret bil til at rydde sne med..
Jeg har undersøgt tingene lidt, og den behøver jo ikke være så stor som den i videoen er..
Man kan få en benzindrevet bil, som er en halv meter bred. Den skal bygges om til el, så skal der nogle kæder på hjulene, og en plov på foran. Dertil nogle servoer til at styre denne plov (dreje + hæve og sænke)
Dette burde kunne gøres for 15.000.
Derefter kunne man jo bygge en maskiner der ligner den i videoen - dog i mindre skala, og uden at den skal veje så meget..
Det kunne være et rigtig sjovt projekt at kaste sig ud i..