Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp/råd til opstart af firma, primært omkring min ide og udførelsen af denne.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere.

Jeg har fået en ide som jeg tror måske vil virke.

Men jeg kunne godt bruge en til at gå min ide igennem for fejl og mangler, samt risiko.

Jeg kunne godt bruge hjælp ang. det økonomiske, om der er mulighed for at søge/låne noget hjem til opstarten.

Ganske kort om min ide.

Jeg "leger" lidt med en leasing plan af biler målrettet folk med mindre/få midler, står i RKI, er gået konkurs eller andre der er havnet i en uheldig tid hvor pengene er små eller de ikke kan eje noget. priserne skal være i en ende hvor disse folk har muligheden for at eje en bil og der skal være mulighed for at skruge aftalen sammen på flere forskellige måder.

Formålet med firmaet er ikke, som nogen andre der tilbyder "RKI" lån, at sætte folk total håbløst eller på anden måde at tage røven på dem, men derimod at give dem muligheden i at have en billig bil, uden at de skal finde 15.000 kr. med det samme, men måske kun skulle finde et langt mindre beløb.

Fordelen for dem.  JA, de får en bil med de muligheder der følger med den (job længer væk fra hjemmet, besøge familie/venner osv), have en bil som evt. kreditore ikke kan gøre udlæg i, da den jo er leaset og derfor ikke deres.

De faldgrupper som jeg ser for mig kan blive: folk der ikke betaler, (der kan jeg jo vælge selvtægt og hente bilen hjem igen selv, eller gå igennem retten og få bilen tilbage), risikere folk aflevere en ødelagt bil. nogen der kan se andre?..

Leasing. hvilke krav stilles der her og hvilke garentier skal jeg stille for bilen jeg leaser ud? og er der noget jeg skal være opmærksom på?

Er det noget nogen her tror vil være muligheder i?. evt. nogen der kan besvare de overnævnte spørgsmål?...

på forhånd mange tak.

Kennet Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil forslå du evt prøver at kontakter en virksomheds rådgiver han kan helt sikkert hjælpe dig med med alle dine spørgsmål prøv et se link

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1ACEWCDADK369&=&q=virksomheds+r%C3%A5giver&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&oq=#hl=da&rlz=1G1ACEWCDADK369&&sa=X&ei=2XILTePWCMWWOtujoIgJ&ved=0CCoQBSgA&q=virksomheds+r%C3%A5dgiver&spell=1&fp=33c4ab045821f2d2

håber du kan bruge dette

venlig hilsner fra Rene

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)