Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms registreres samt CVR?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også ny bruger - og vil ikke blande mig i den debat, der kører i denne tråd - og jeg synes, der mangler en "sticky" (kalder man det på andre tilsvarende fora), hvor generelle emner, der spørges til igen og igen, og som tilsvarende besvares igen og igen, kunne behandles. Et generelt spørgsmål og svar som dette forældes jo ikke. Og hvis, kan det jo bare rettes til.

Amino er jo et meget stort forum, og det er nogle gange svært - specielt som ny bruger - at overskue både de mange kategorier og de derunder mange indlæg. Det gælder også i en søgning. Det ville måske kunne bremse den slags svar, som der er kommet i denne tråd.

Og selvom der ellers er kategorier nok (jeg synes måske for mange), kunne det være rart med en, hvor man kunne stille forslag som dette. Jeg fandt den i hvert fald ikke...

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:41
Det er korrekt, Frank. Selv som erfaren bruger finder jeg det ofte svært at finde den rette kategori, og jeg synes også der er nogle der kunne nedlægges eller slås sammen med andre. De har klart tjent deres formål godt, men efterhånden er tiden måske moden til en revidering af kategorierne. Det er dog nok kun op til viceværten selv at afgøre.
Stickies er helt klart noget vi burde benytte os af, samt måske en "wizard" hvor man kan få svar på de mest stillede spørgsmål.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:21
Dato: 30-01-2007 12:19:47 Forfatter: Idenion Jeg bryder mig ikke om at folk staver mit navn (SÅ meget) forkert, om det så er mit firmanavn eller personnavn. Det brokker jeg mig over, og det føler jeg sådan set jeg er i min fulde ret til. Jeg tror også at I ville påpege fejlen hvis jeg kaldte jer Bænd Simmårmand eller Mikal.

Dernæst synes jeg det er for latterligt at manden udmærket var klar over at svarene fandtes i arkivet, men alligevel vælger at lave et indlæg bare fordi han ikke gider bruge 5 minutter på at søge svaret selv. Det betegner jeg som mangel på respekt for andre folks tid, uanset om folk måtte brokke sig eller ej, for det mener JEG virkelig det er. Og så er den ikke længere :)

Man må sige at det virkeligt er væsentlige ting du bruger din tid på. Jeg kan helt ærligt ikke se problemet og jeg kan ganske enkelt heller ikke forstå dine frustrationer vedr. navnet. Brug dog dine kræfter på væsentlige ting i stedet for den slags fnidder fnadder. l

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)