Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunden mangler at betale, kan nogle anbefale en advokat/jurist?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er vi havnet i den problem at vi har uddelt 5000 stk flyer for en af ejendomsmæglere. Vi har uddelt til villaer i roskilde og det tog os mere end 5 dage a 4 mennesker der har delt disse ud hver dag.

Nu kunden mener at vi har uddelt mistænksomt for hurtigt og de vil ikke betale omkring 7000 kr + moms.

Kunden mener at hun har ringet til 2 der ikek har fået deres flyer.

Mine medarbejde og jeg har selv gået i ruten i slud sne og regn for at dele disse ud. Vi har uddelt absolut indtil den sidste flyer.. Så vi er sikre at vi har udført arbejdet.

Så for sikkerjedsskyld har jeg ringet til en og har spurgt  om vedkommende har modtaget flyer. Og vedkommende kan bekræfte at de har.

Men kunden nægter at betale. Hun mener vi skal kun have 2500 kr- det må være nok ifølge hendes ord, selv om vi har indgået en aftale om noget anden.

Hvad gør man så her. For noogle er det ikke så mange penge men det er mere princips sag at hun ikke kan se at mine stakkels medarbejder har knokler i dette vejr.

Kan nogle anbefalle en god jurits advokat som kunne skrive en sød brev til mæglerne i roskidle??

k.h Lokaldistribution.dk

lina

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution:

Kan nogle anbefalle en god jurits advokat som kunne skrive en sød brev til mæglerne i roskidle??

Har du været igennem proceduren med 2 rykkere osv?

I øvrigt skal du ikke gå i dialog med hende omkring distributionen, du skal blot understrege at der er omdelt.

For en anden gangs skyld, så ved omdeling, der giver du omdelerne et papir med ud hvor man noterer tidpunkt for hvornår man starter på pågældende vej/gade og slutter, så kan du altid overfor den slags kunder, som altid findes, sige at vi iomdelte på Vintervej 1- 69 og 2 - 70 den 28.11.2010 kl. 17.52 til 18.15. Og så har du også dette bilag til en evt. sag. Bilaget skal selvfølgelig skrives under af omdelerne.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mange tak for dit svar jaaaa vi har sådan et bilag, (det er jo for at holde vores madarbejder tæt) men skla jeg give sådan en til hende?

Hun skriver desværre at hun vil ikke betale. Så jeg tror at en advokat er en løsning....

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

For 500 kr kan du stævne hende, hvis i har en økonomisk tvist. Det er overraskende nemt via småsagsprocessen. 

Jeg er ikke helt skarp på om du vitterligt skal køre alm. rykker  / inkasso procedure, eller om du kan tage skridtet allerede nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

mange tak undersøger sagen, men jeg skal nok stadig bruge en billigt jurist advokat hvis nogle kender....

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er meget velkommen til at skrive til mig. Så sender jeg sagen videre til vores inkassoafdeling, der har helt faste og rimelige priser for den procedure der skal køres igennem.

Mange hilsner

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

For 500 kr kan du stævne hende, hvis i har en økonomisk tvist. Det er overraskende nemt via småsagsprocessen. 

Kræver det så netop ikke også at kravet ikke er bestridt som det er i dette tilfælde?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Jeg er ikke helt skarp på om du vitterligt skal køre alm. rykker  / inkasso procedure, eller om du kan tage skridtet allerede nu.

Kunden HAR afvist at betale, så næste skridt er en stævning. Hvilket man jo også kan køre som småsag selv, som du jo nævner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

stævning koster 1000 kr, så skal du køre enm retssag som koster fra 10.000 kr........ såååå

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lokaldistribution.dk:
, så skal du køre enm retssag som koster fra 10.000 kr........ såååå

 

Undskyld men hvordan kommer du frem til at det koster 10.000 kr at køre en retsag ??

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)