Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bandstarter.dk - Stedet hvor musikere mødes

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er stille og roligt startet op med denne side: http://bandstarter.dk/
Den er i testfasen, så jeg kan få rettet op på broken links, små fejl, osv.

"Bandstarter.dk er en hjemmeside for alle musikere i Danmark, der søger en jampartner eller gerne vil starte eget band. Vi tilbyder et forum og mødested for alle, der interesserer sig for musik i enhver form."

Jeg har opbygget hjemmesiden i Wordpress og har endelig fået plugins til at passe sammen.
Brugere har mulighed for at oprette sig, skrive egen profil, oprette band, kommentere på min blog, ..

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening.
Er ikke startet på at fortælle omverdenen om siden endnu.  

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Syntes det er en super god idé med sådan en side, og det eneste jeg lige kan finde på at nævne, er den illustration af et menneske du har på forsiden.

Illustrationen syntes jeg ser meget mærkelig ud - halsen ser ud som om den er brækket, og fødderne ser ud til at pege to forskellige veje. - det forstyrre mig på en eller anden måde (nu er det selvfølgelig også fredag og jeg er sær)

Hvis du smider mig din mail kan jeg sende dig en du måske kan bruge (UB)

Held og lykke med siden

Lars F.

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da spændende. 

Hvordan adskiller det sig fra fx Bandbase? Altså jeg ved godt i er meget forskellige men jeg kunne godt tænke mig at høre om dit fokus måske er mere på helt nye som gerne vil samle et hold af musikere som måske kan danne et band? Eller har du noget andet i tankerne?

Held og lykke med det :)

 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for din kommentar. Jeg smider dig en PM.


Kan lige sige til jer andre, at i meget gerne må oprette en bruger.

Og sende en mail til mig (Admin) på siden , hvis i vil have den slettet igen. ellers kan i selv slette brugeren efter i har kigget hjemmesiden igennem. 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Bandbase er mere for bands, der allerede er samlet og vil ud med musikken. Her kan man uploade musik og få feedback på den.

Bandstarter.dk er for musikere, der sidder derhjemme og fifler med musikinstrumenter og mangler en jampartner m.m. Der er ikke umiddelbart mulighed for at uploade musik. (Men kan være det kommer.) Dog er konceptet "musiker-dating".
det kan også være en musiker der søger et band at blive medlem af,.. eller bands der søger en ny sanger eller trommeslager. 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Idéen er virkelig god. Som musikinteresseret kan jeg undre mig over, at jeg ikke selv er kommet på dét koncept :-)

Jeg synes dog ikke, at designet er lækkert. Der er ikke kræset for detaljerne. I hvert fald ikke efter min smag. Jeg ville eventuelt lade mig inspirere af lignende udenlandske sider og i det hele taget være lidt mere ambitiøs. Der mangler noget...

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"Bandstarter.dk bliver drevet frivilligt med kærlighed til musikken."

Jeg tror godt, jeg forstår, hvad du mener (altså at der pt. ikke er nogen fortjeneste i det), men ordvalget fremstår lidt sjovt. For jeg vil da meget håbe, at du gør det frivilligt - og at der ikke er nogen, der tvinger dig til det :-)

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe.. Tak for din feedback! Jeg har faktisk selv gået og studset lidt over ordvalget! Og vil også tro jeg snart laver det om.

Mht. design så er det minimal, ja.. Da det er funktionen jeg har satset mest på. (at få plugins til at passe sammen) Men jeg har lavet en liste over små fejl på siden som skal forbedres!
Og gennemgår det så her i weekenden, så der ikke er noget der springer for meget i øjnene. 

 Jeg sætter virkelig pris på jeres feedback! 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Jeg synes det ser ud som en rigtig god ide du lavet der! Jeg spiller desværre ikke selv så meget musik, men jeg er lidt aktiv på andre fronter, og har blandt andet skrevet en kort tekst om din side her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)