Jeg har en fantastisk ide som jeg ønsker at pitche til kommunen og gerne sælge til dem.
Min ide giver mulighed for at hjælpe alle udlændinge i kommunen med lettere at få et job ved at fjerne sprog barrieren ved at have mig som mellemmand. Jeg er bekendt med 5 forskellige sprog og også bekendt med diverse kulturer ved selv at have brugt tid der. Hvordan overbeviser jeg kommunen om at investere penge i mit projekt. Jeg hjælper dem som har svært ved dansk med at blive integreret i Danmark ved, på deres sprog, at hjælpe med alt det offentlige og jobsøgningen, samt igangsætter dansk undervisning. Jeg er selv uddannet dansk og engelsk lærer og har efterfølgende tillært mig flere sprog af interesse, men mener der er seriøst brug for nogen til at hjælpe dem der har svært ved dansk. Det er selvfølgelig et projekt som skal udbredes til alle kommuner så alle kan få hjælp og derfor skal der selvfølgelig også ansættes flere sprogkyndige.
Hvordan overbeviser/sælger/lobbyer jeg min ide til kommunen/staten og får mulighed for at komme igang. Jeg søger alle ideer til at skaffe kapital. |
HI I THINK ITS A GREAT IDEA I DONT KNOW WHY THEY DONT ALREADY DO THIS OR OFFER SAME SERVICE. iVE BEEN THINKING OF SOMETHING SIMILAR WITH VIEW TO CHOOSING EDUCATION ET FOREIGN STUDENTS.