Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner samarbejde - Unikke produkter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger!

Jeg står med verdens største og bedste mulighed for et ekstremt stort salg indenfor nogle nye software pakker som jeg har ene-agenturet på i hele Skandinavien.

Jeg er kanon til indkøb, salg, markedsføring og produktudvikling. Jeg har i dag salgskontakter til flere af de store førende kæder i Norden, indenfor mange forskellige brancher.

Da konceptet skal markedsføres i alle lande og indsælges til både "Download" og "Butiks" salg, kræver det den helt rigtige start.

Derfor søger jeg en partner som er dygtig til at se muligheder, er villig til at skyde penge i et nyt firma hvor det ikke kræver den helt store kapital.

Pakkerne er både til: Studenterne - Familien - og virksomheder.

Det er et marked som er i ekstrem stor vækst, vores pakker er udviklet af en af de førende software virksomheder, indenfor dette område, og har i dag allerede solgt over 24 millioner på verdensplan. Og ikke endnu i Skandinavien, hvor vi nu går i gang.

Alle kan spare mange penge på denne nye mulighed, virksomhederne kan nu købe denne form for daglig software, til langt billige priser end nu.

Det vil uden tvivl skabe utro fra den største producent af denne form for produkter, men alt er kontrolleret og tjekket med vores producent, at produkterne overholder alle regler m.v.

Producenten har også flere andre typer af software pakker, som kan sælges på sigt.

Jeg søger et samarbejde med en person som er ærlig og tillidsfuld, og som ikke kun er ude efter pengene og forsvinder igen.

Er du interesseret i software branchen og indenfor produkter som vækster, så send mig en email til ovesenc@gmail.com - kun seriøse henvendelser.

Mvh,

Claus Ovesen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)