Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 3 foredragsholdere betal for en kvart!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er lykkedes at samle tre dygtige foredragsholdere til en kanon amino-aften i København. Nogen af jer husker sikkert den oprindelige tråd og at der blev mere end fuld booked. Der er dog nu faldet så mange fra, at der er plads til en håndfuld mere.

Foredragsholderne er Martin Thorborg, Sebastian Gullak og Kenneth Boysen.

Det bliver en spændende række foredrag, der kan gavne alle iværksættere.

Sted: CBS, København
Dato: 10. marts 2007

Pris inkl. spisning: 250 kroner
Pris eksl. spisning: 100 kroner
(Begge priser er eksl. moms)

Send straks en mail med kontaktoplysninger og amino-nick til følgende adresse, for at blive tilmeldt: tastic2007@gmail.com
Opgiv også hvorvidt du ønsker at deltage i spisning eller ej.

Hvis du oprindelig tilmeldte dig og ikke har hørt mere siden, betyder det at vi stadig mangler informationer på dig. Det eneste der blev indsamlet oprindelig var folks amino-nick, og da de kan skiftes efter behag, har det gjort den administrative del noget besværlig.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:23
Hvornår får jeg min regning? Eller bedre sagt... jeg har ikke rigtigt fået en tilbagemelding siden i har fået mine oplysninger og en melding at jeg skal med til begge dele.

Jeg har også sendt det 2 gange og har også fået en melding om at i "har mig med" men ellers intet

Mvh

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:43
Jeg har også sendt mine oplysninger 2 gange men ikke hørt mere fra jer

Med venlig hilsen

Ania Christiansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Vi har alle informationer på jer begge to, så det er meget fornemt. Vi havde egentlig forventet at kunne sende fakturaer ud nu, men det ville være lækkert at få de sidste plader fyldt op først - der går dog ikke længe, så fortvivl ikke, jeres pladser er sikre :)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:28
Hejsa...

Tommy: Fornuftigt bikset sammen i forhold til det tidligere oplæg. Det er rart at se, at prisen er kommet et godt stykke længere ned...

Hvilket emne skal Kenneth Boysen holde foredrag om? Jeg har opgivet at finde de andre tråde :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:51
Hej NSE

Hovedemnet bliver iværksætteri fra en "coach´s" synsvinkel. Eksempler er stresshåndtering, opstart, nå mål, salg osv. ja alle de emner og problemstillinger man som iværksætter møder. Jeg har en time så i for det bedste af det bedste

Glæd Jer, det bliver knald godt

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:40
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:04
Inden du gør den gode her Boysen en smule gnaven bør i nok rette linket på amino tastic siden, så den ikke linker til hans konkurrent

Ellers en fin informativ side i har fået stablet på benene.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:09
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)