Foredragsholderne er Martin Thorborg, Sebastian Gullak og Kenneth Boysen. Det bliver en spændende række foredrag, der kan gavne alle iværksættere. Sted: CBS, København Dato: 10. marts 2007 Pris inkl. spisning: 250 kroner Pris eksl. spisning: 100 kroner (Begge priser er eksl. moms) Send straks en mail med kontaktoplysninger og amino-nick til følgende adresse, for at blive tilmeldt: tastic2007@gmail.com Opgiv også hvorvidt du ønsker at deltage i spisning eller ej. Hvis du oprindelig tilmeldte dig og ikke har hørt mere siden, betyder det at vi stadig mangler informationer på dig. Det eneste der blev indsamlet oprindelig var folks amino-nick, og da de kan skiftes efter behag, har det gjort den administrative del noget besværlig. |
Få 3 foredragsholdere betal for en kvart!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Jeg har også sendt det 2 gange og har også fået en melding om at i "har mig med" men ellers intet Mvh |
Jeg har også sendt mine oplysninger 2 gange men ikke hørt mere fra jer ![]() Med venlig hilsen Ania Christiansen |
|
![]() Ellers en fin informativ side i har fået stablet på benene. |
Så er vi i færd med at arrangere en 08 udgave af AminoTASTIC: http://www.amino.dk/forums/t/27419.aspx mvh Hans |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)