Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis iværksætterrådgivning - hjælp med forretningsplanen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget af det aller vigtigste som iværksætter er at få udarbejdet en god og slagkraftig forretningsplan. Denne plan er nøglen til at rejse investor kapital, og den er et meget værdifuldt og effektivt værktøj til at få kontrolleret om idéen er holdbar når man virkelig går i dybden.

Jeg hjælper dig med feedback og input til din forretningsidé. Ganske gratis. Ja, du læste rigtigt.

Jeg mener at vi alle skal gøre noget for andre. Nogle hjælper til i idrætsforeningen og nogle laver andet frivilligt arbejde. Jeg hjælper iværksættere til at komme i gang. Det er jeg god til og det brænder jeg for. Det er så mit lille bidrag !

Min webside www.helpfulmirror.com er oprettet for at hjælpe iværksættere med at få sparring og feedback på deres forretningsidé, samt få hjælp til at få forbedret planen.

Når man har en forretningsidé man brænder for og virkelig tror på, har man en tendens til at "glemme" de områder i konceptet som ikke er så stærke. Det er imidlertid gennem en grundig analyse af netop disse aspekter som viser om ideen er holdbar. Det er også grundigheden i planen som afgør om investorer vil vise planen interesse og måske tilføre kapital.

Jeg har stor erfaring med forretningsplaner da jeg selv er iværksætter. Jeg har skrevet mange selv, både gode og mindre gode, og jeg ved hvad det kræver at lave en god forretningsplan.

Hvis du er interesseret i sparring omkring din virksomhed og din forretningsplan, så klik ind på:

www.helpfulmirror.com

Hilsen,

Robert Frost

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)