Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ambitioner som foredragsholder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino - og andre der læser med,

Jeg har taget initiativ til at lave Foredragsklubben. Og måske vil det være oplagt for dig at være med?

Konceptet er at lave et netværk på 10 personer, hvor vi mødes 10 gange om året. Vi ser et foredrag eller to fra nettet (fx via TED), og så diskuterer vi foredraget og taler om, hvad vi kan bruge fra det. Derudover er der selvfølgelig tid til at hjælpe hinanden, netværke, trække på en god ekspert i ny og næ. Endelig kan det jo også være, at vi kan se live-foredrag sammen og måske endda arrangere foredrag sammen.

Men i første omgang handler det om at få netværket op at stå. Jeg vil gerne have sammensat det hele rigtige hold, der kan give hinanden det optimale. Derfor er det nu en periode, hvor man kan kontakte mig, hvis man kunne være interesseret. Det kan jo også være, at jeg kan hjælpe andre med at oprette deres egen klub.

Det bliver gratis at være med i klubben, men der kan selvfølgelig komme nogle udgifter, for det er vigtigt, at vi er ambitiøse, og det kan af og til kræve, at vi må betale for en person eller andet, der kan gøre os bedre.

Du kan læse mere på hjemmesiden, der måske har landets flotteste grafik ;-)

Bedste hilsener

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:43

Jeg synes, at det fedeste i verden er at holde foredrag... og jeg gør mit ypperste for at se så mange som muligt...

Så det med en foredragsklub er en Super god idé Tommy Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:48

Når den Københavnske version er blevet en succes - og det er jeg sikker på, at den gør - så regner jeg med at du laver en jysk også Big Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:53

Du er da også velkommen i København, Thomas ;-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 10:24

Tak for det Tommy Big Smile Det vil være en stor ære for mig, at komme forbi som gæste-medlem engang imellem.

Jeg synes, at det er fedt, at du har startet en klub hvor det er fascinationen af foredrag der er omdrejningspunktet.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:13

Thomas Grønnemark:

Jeg synes, at det er fedt, at du har startet en klub hvor det er fascinationen af foredrag der er omdrejningspunktet.

Fascinationen for foredrag er bestemt et fællespunkt, men jeg vil lige præcisere med, at klubben er for folk, der selv holder foredrag :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:29

ja... men dem er der hvis også en 5.000 - 10.000 af her i Danmark - har jeg ladet mig fortælle af en pålidelig kilde.

Jeg kan kun anbefale nogle af dem, at være med i din klub Big Smile

Så kom frem fra busken derude Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)