Kære Amino - og andre der læser med, Jeg har taget initiativ til at lave Foredragsklubben. Og måske vil det være oplagt for dig at være med? Konceptet er at lave et netværk på 10 personer, hvor vi mødes 10 gange om året. Vi ser et foredrag eller to fra nettet (fx via TED), og så diskuterer vi foredraget og taler om, hvad vi kan bruge fra det. Derudover er der selvfølgelig tid til at hjælpe hinanden, netværke, trække på en god ekspert i ny og næ. Endelig kan det jo også være, at vi kan se live-foredrag sammen og måske endda arrangere foredrag sammen. Men i første omgang handler det om at få netværket op at stå. Jeg vil gerne have sammensat det hele rigtige hold, der kan give hinanden det optimale. Derfor er det nu en periode, hvor man kan kontakte mig, hvis man kunne være interesseret. Det kan jo også være, at jeg kan hjælpe andre med at oprette deres egen klub. Det bliver gratis at være med i klubben, men der kan selvfølgelig komme nogle udgifter, for det er vigtigt, at vi er ambitiøse, og det kan af og til kræve, at vi må betale for en person eller andet, der kan gøre os bedre. Du kan læse mere på hjemmesiden, der måske har landets flotteste grafik ;-) Bedste hilsener Tommy Krabbe |
Jeg synes, at det fedeste i verden er at holde foredrag... og jeg gør mit ypperste for at se så mange som muligt...
Så det med en foredragsklub er en Super god idé Tommy