Hvis ikke man ønsker kommentarer , så skal man undlade at oprette en "annonce" på et debat forum. Der findes sider til dette formål.
Jeg personligt synes det er rigtig god stil, at gøre folk opmærksomme på at prisen måske ikke er sat rigtigt (Det kunne være i din egen interesse). Hvis du ikke mener dit produkt er sammenligneligt er der jo ingen ko på isen.
Tråden er oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er som jeg har forstået konceptet ikke til debat på den måde der lægges op til her. Selvfølgelig er spørgsmål til stand og den slags fuldt ud legale, men at begynde at bringe prissammenligninger på bane er ikke i orden.
Det svarer til at du eller Knud - der så vidt jeg kan se er maler - tilbyder jeres service til x antal kroner og andre folk så begynder at underbyde eller sige, at det kan Malerhans fra samme område da gøre meget billigere. Ville det ikke gøre dig en anelse døsig?
Selvom du ved at din service er langt bedre end Malerhans', så er der da den ko på isen at der bliver sået tvivl om din prissætning og du nu skal til at forklare noget der ikke ville have været nødvendigt hvis det ikke havde været for andres indblanden.
Jeg har ikke selv forstand på tyggegummiautomater, men ud fra svarene at dømme, så er de automater Knud henviser til, ikke den samme model / kvalitet. Det understreger jo bare Knuds malplacering i tråden da ingen, undtagen Knud selv, kan have interesse i om han er ligeglad med model / kvalitet, HVIS han altså en dag stod og manglede sådan en.
Med venlig hilsen
Tommy