Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyggegummimaskine til salg

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Knud Sørensen:

Nu er det ikke fordi jeg skal ødelægge dit salg, men disse automater bliver solgt til under 500 Kr fra nye mange steder på nettet.

Hej Knud,

Hvad er det så fordi?

Det er efter min mening rigtig dårlig stil at gå ind og ødelægge andres tråde med hvor man kan få ting billigere.

Havde Trond været i tvivl om hvad han kunne få for sin automat, havde han garanteret bedt om en vurdering og ikke nævnt en pris.

Du kunne have nævnt det for ham i en PM, men eftersom du har valgt at gøre det i tråden, kan man vel kun konkludere, at det netop har været fordi, at du ønsker at ødelægge et salg.

Med hilsen

Tommy

Mange tak Tommy! Smile

Dem du linker til er dog heller ikke samme kvalitet! Jeg synes også det er dårlig stil. Tak, der mistede jeg måske en kunde pga. dig. 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis ikke man ønsker kommentarer , så skal man undlade at oprette en "annonce" på et debat forum. Der findes sider til dette formål.

Jeg personligt synes det er rigtig god stil, at gøre folk opmærksomme på at prisen måske ikke er sat rigtigt (Det kunne være i din egen interesse). Hvis du ikke mener dit produkt er sammenligneligt er der jo ingen ko på isen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Storm:

Hvis ikke man ønsker kommentarer , så skal man undlade at oprette en "annonce" på et debat forum. Der findes sider til dette formål.

Jeg personligt synes det er rigtig god stil, at gøre folk opmærksomme på at prisen måske ikke er sat rigtigt (Det kunne være i din egen interesse). Hvis du ikke mener dit produkt er sammenligneligt er der jo ingen ko på isen.

Tråden er oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er som jeg har forstået konceptet ikke til debat på den måde der lægges op til her. Selvfølgelig er spørgsmål til stand og den slags fuldt ud legale, men at begynde at bringe prissammenligninger på bane er ikke i orden.

Det svarer til at du eller Knud - der så vidt jeg kan se er maler - tilbyder jeres service til x antal kroner og andre folk så begynder at underbyde eller sige, at det kan Malerhans fra samme område da gøre meget billigere. Ville det ikke gøre dig en anelse døsig?

Selvom du ved at din service er langt bedre end Malerhans', så er der da den ko på isen at der bliver sået tvivl om din prissætning og du nu skal til at forklare noget der ikke ville have været nødvendigt hvis det ikke havde været for andres indblanden.

Jeg har ikke selv forstand på tyggegummiautomater, men ud fra svarene at dømme, så er de automater Knud henviser til, ikke den samme model / kvalitet. Det understreger jo bare Knuds malplacering i tråden da ingen, undtagen Knud selv, kan have interesse i om han er ligeglad med model / kvalitet, HVIS han altså en dag stod og manglede sådan en.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Obuni - House of Creativity:
Tråden er oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er som jeg har forstået konceptet ikke til debat på den måde der lægges op til her.

Kræver det så ikke at det er et godt tilbud? For at undgå kommentarer om at det er for dyrt? Big Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hør nu her! Hvis I mener prisen er for høj, så lad vær med at købe den!

Jeg synes det er for lavt at side og sammenligne den med nogle der, ikke just ser ud til at være i ligeså god stand, eller af samme kvalitet.   

Det ville være super dejligt hvis I ville vende tilbage til jeres eget arbejde, i stede for at ødelægge andres. Det er da til at få grå hård af at se voksne mænd side og diskutere om en slikautomat skal koste 800 eller 500 kr. 

Hilsen
Trond 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

T.F.:

Det ville være super dejligt hvis I ville vende tilbage til jeres eget arbejde, i stede for at ødelægge andres. Det er da til at få grå hård af at se voksne mænd side og diskutere om en slikautomat skal koste 800 eller 500 kr. 

I lige måde Big Smile logodillen er nede...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 23:00

Lagersalg123 - JEN:

T.F.:

I lige måde Big Smile logodillen er nede...

Jo tak. Vi er igang med at få den op og køre. Wink

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:35

Hej Trond.

Det her Amino hvor du har sat din automat til salg er faktisk en debatside, og derfor kommenterer folk på tingene herinde.

Jeg er selvfølgelig ikke ligeglad om "malerHans"reklamerer i min debat, med om han kan male billigere end mig, men hvis ikke man kan tåle konkurrence, så er jeg sikker på at man har for dyre priser, og hvis man ligefrem bliver negativ, så er det vel på tide at man kommer videre og laver noget andet.

Der var en der kommenterede at diskussionen var 800Kr eller 500Kr, og da jeg skrev mit første indlæg var din pris 1000Kr, hvilket i min smag var alt for meget. ( Bare se hvad folk skriver på Dba.dk i din annonce )

Skal vi ikke bare få begravet denne debat og komme videre ;-))

Mvh.

Knud

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54

Knud Sørensen:

Det her Amino hvor du har sat din automat til salg er faktisk en debatside, og derfor kommenterer folk på tingene herinde.

Jeg er selvfølgelig ikke ligeglad om "malerHans"reklamerer i min debat, med om han kan male billigere end mig, men hvis ikke man kan tåle konkurrence, så er jeg sikker på at man har for dyre priser, og hvis man ligefrem bliver negativ, så er det vel på tide at man kommer videre og laver noget andet.

Der var en der kommenterede at diskussionen var 800Kr eller 500Kr, og da jeg skrev mit første indlæg var din pris 1000Kr, hvilket i min smag var alt for meget. ( Bare se hvad folk skriver på Dba.dk i din annonce ) 

Men du synes altså stadig at det er helt i orden, at en konkurrent underbyder dig i et tilbud du har oprettet?

Konkurrence er fint nok, men der er gode og dårlige måder at konkurrere på og den aktuelle måde er efter min mening usmagelig og forhåbentligt er det ikke kun min mening at den er det.

Det er fair at du mener at hans automat koster for meget, men havde du så i det mindste haft en interesse i at købe den, så kunne der da være en snert af fornuft i dit indlæg. Hvis det er normal procedure for dig at aggere pristjekker for offentligheden, så tager jeg sgu hatten for at du kan være iværksætter ved siden af dine daglige irettesættelser på steder som dba.dk osv. Du må have uendelige timer til rådighed. :o) 

Mvh.

Tommy

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 14:15

Knud Sørensen:

Hej Trond.

Skal vi ikke bare få begravet denne debat og komme videre ;-))

Mvh.

Knud

Det havde vi ellers lige gjort, men du skulle lige have det sidste ord? 

Er der nogen der har lyst til at købe sig sådan en lækker tyggegummiautomat? 

Mvh. Trond

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)