Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakning af fiskegrej (fiskestang)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har lidt af et problem da jeg har startet en webshop som sælger billig fiskegrej og problemet ligger i at jeg endnu ikke har fundet den smarteste måde at transportere en fiskestang, som er ca 120 cm i længden når den er skilt ad.

I må meget gerne svare tilbage hurtigt og eventuelt komme med et link, hvor man kan købe sådanne emballage og hvilket emballage det skal være.

Ser frem til at høre fra jer

 

Thøger

Fiskegrej Online

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.jakodan.dk - de plejer at have lidt af hvert.

Alternativt kunne du gå ned i dit lokale byggemarked og købe nogle 6 mtr brædder, save dem ud i 1,20 mtr, placere fiskestangen på brædtet og emballere det hele med bobleplast. Den metode bruger vi ofte når vi sender små rør og lignende.

Eventuelt kunne du også købe en hel krydsfinerplade, der jo er 122x244 cm og så save passende bredder af efterhånden om du får brug for dem.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fiskegrej-online:

Hej Aminoer

 

Jeg har lidt af et problem da jeg har startet en webshop som sælger billig fiskegrej og problemet ligger i at jeg endnu ikke har fundet den smarteste måde at transportere en fiskestang, som er ca 120 cm i længden når den er skilt ad.

I må meget gerne svare tilbage hurtigt og eventuelt komme med et link, hvor man kan købe sådanne emballage og hvilket emballage det skal være.

Ser frem til at høre fra jer

 

Thøger

Fiskegrej Online

 

Jeg har tidligere kørt en internetbutik med fiskegrej, og vi kørte forbi tæppehandlere og fik udleveret det tæpperne er rullet op på. Det er nogen gedigne plasticrør, som ikke hverken bøjer eller knækker under transport. Vi fik dem i længder på omkring fem meter, og kunne selv skære dem til. Det var helt perfekt, og dejligt nemt at sende stænger på den måde.

Mange tæppehandlere er glade for at slippe af med de plasticrør, for ellers skal de selv skille sig af med dem.

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Greve
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du prøvet med helt almindlige paprør med låg i enderne...... dem kan du få over alt prøv at søge på google. Hvis hjulet ikke kan være i kan være i røret kan du eventuelt ligge det i en papkasse og tape det om røret.

 

Ahmet

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de hurtige svar. Rart at der er nogle der tænker ud af boksen:) Jeg har indtil nu pakket fiskestænger i et paprør hvor der stak noget ud, da fiskestangen var lidt længere end røret, da paprøret ikke kunne fåes langt nok hvis det ikke var specialmål. Det er selvfølgelig ikke holdbart så det med brædderne er genialt og vil både være let at pakke og billigt i længden.

Mange tak, skulle der være nogle som har endnu bedre ideer er de velkomne:)

 

Mvh

Thøger

Fiskegrej-online

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil fraråde paprør da der nemt kan komme noget tungt ovenpå og de der for hurtigt kan blive beskadiget :) Lyder mere fornuftigt med de plastik rør fra tæppe handleren. Jeg ved almas får stænger i nogle etuier til stangen. Men de er så heller ikke 120cm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)