Hej aminoer - jeg arbejder pt. på min srp hvor en del af den lyder på følgende: Vurder på baggrund af relevante analyser amerikanske virksomheders muligheder for at øge deres position på markedet ved hjælp af e-commerce. Diskuter herunder fordele og ulemper ved anvendelsen af e-commerce. Dertil har jeg tænkt på at lave følgende analyser: Interessentanalyse (Kom gerne med andre/flere hvis du kender nogle relevante) Jeg har dog problemer med at finde amerikanske virksomheder som med fordel kunne begynde med e-commerce, dette kunne skyldes at de ikke findes på nettet hvis de ikke har e-commerce - eller at jeg søger forkerte steder. Jeg spørger dog jer nu, om i kender nogle, da det ville være en fantastisk hjælp hvis i gjorde. :) Mvh. Jacob |
Hej Jacob,
Jeg kan godt forstå du er lidt forvirret. Analyser som du nævner tager udgangspunkt i en egentlig virksomhed, hvorfor man jo netop har behov for at kende denne virksomhed for man kan lave dem.
Som du skriver det, lyder det som du skal lave disse analyser først (på amerikanske virksomheder generelt?!).. og derigennem identificerer en eller flere der har behov for at gå online. Det er dog nødvendigt du udvælger én virksomhed - som så ikke er online - og så gennemføre de relevante analyser på denne.
- som jeg forstår det.