Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder du med kultur i en eller anden form?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 17. Oct 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg selv, som iv�rks�tter, har haft stor gl�de af en projektlederuddannelse kaldet KulturDynamo vil jeg gerne udbrede kendskabet til uddannelsen til andre.
Det kunne jo t�nkes at der er andre som arbejder i r�derummet mellem erhvervsliv og kulturliv, andre der i deres arbejde er projektledere i en eller anden form og som derfor vil have udbytte af denne korte (9 dage fordelt p� et halvt �r)uddannelse.

Der afholdes nemlig informationsm�der om uddannelsen p� f�lgende steder og datoer:

K�benhavn den 28. november kl. 16.30,
Musikkens Hus, Enghavevej 40, 3., 1674 K�benhavn V

Fredericia den 29. november kl. 16.30,
Ungdommens Hus, Norgesgade 46 A, 7000 Fredericia

Odense den 7. december kl. 17.30,
Ungdomshuset, N�rregade 60, 5000 Odense C

Man kan tilmelde sig m�derne via denne hjemmeside: www.winnovation.dk eller p� telefon 23243369

Hvis du vil vide mere s� kontakt mig jeg fort�ller gerne...
:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:53
Så vidt jeg ved er Martin her ikke lige pt. til at vurdere det, men jeg syntes det er dybt åndssvagt at prøve at sælge noget her, som tydeligvis er dit eget produkt (efter min mening). Der ligger en tråd til at give rabatter på produkter et sted - brug søgemaskinen til at finde den.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:03

Christian ro på, jeg tror bestemt ikke den rare hr. Thorborg har noget imod det, hvis kigger lidt rundt har mange annoncerede både foredrag, salg af visitkort og alt mulig andet.

Amino er et sted hvor man kan skabe netværk, og gøre folk opmærksomme på spændende ting, hvilket jeg da mener Liselotte gør.

Hvis det genere dig, og du ikke bryder dig om "tilbudet" så kan du jo bare undgå tråden.

Martin Thorborg havde også for noget tid siden en afstemning hvor han netop spurgte om nogle havde skabt salg igennem Amino, og derfor må det da også virke ulogisk hvis han ikke vil have folk gøre opmærksomme på spændende ting.

Udover det så tilbyder Liselotte jo slet ikke noget produkt i den forstand, hun gør opmærksom på nogle informationsmøder hvis man kunne tænke sig at høre mere.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 21:09
Så vidt jeg har forstået er Amino et debatforum, ikke et salgsforum. Jeg har oplevet det før, at et forum bliver til noget helt andet end det var udtænkt pga. man tillader sådanne ting. Hvis der skal være salg/tilbud skal det være i en specifik tråd eller underforum om det.

At starte en ny tråd for at sælge sit produkt, syntes jeg er overdrevet og ødelægger det hele (tænk bare et forum fyldt op med "Køb mit produkt, det er fedt" og "Køb mit, det er bedre" eller "Prøv bla bla gratis og få bla bla"). Det ville være bedre at deltage i debatten og sælge sit produkt når man kunne se at en eller anden manglede det.

Efter min mening skal det ikke være salgslysten der driver folk til at deltage hos Amino - det skal være lysten til at hjælpe hinanden.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:19
Du lyder helt aggressiv

Prøv læs hendes indlæg igen, hun sælger jo intet? hun gør opmærksom på et projektlederkursus, det koster så vidt jeg læser intet at deltage i disse informationsmøder.

Prøv kig lidt rundt på Amino, der bliver tit gjort opmærksom på gode kurser, foredrag og så videre, selv Martin Thorborg fremhæver forskellige foredrag.

Jesper(MediaMouse) har nu 2 gange tilbudt os aminoer rigtig gode tilbud på nogle visitkort, fordi de havde noget trykplads tilovers.

Det er jo netop det Amino er til, vi skal hjælpe hinanden, og hvis Liselotte mener det her projektleder kursus kan hjælpe nogle, så skal hun da netop lave et indlæg med det herinde.

Sk** da hul på om hun selv står for det.

Men ja det var mine 50 øre, der er ingen grund til at diskutere dette ydeligere.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:42
Jeg er nu enig med Martin i at man nok lige skal klappe hesten. Liselotte kommer med et godt råd om noget hun har haft stor glæde af, at hun deler dette er da kun positivt.

Mhs. til at sælge på Amino er der mange der kommer med gode tilbud til de andre Amino brugere, og indtil videre har det efter mit indtryk kun båret positive ting med sig, og eftersom Martin Thorgborg også selv benytter Amino til at gøre opmærksom på den slags samt ikke har sagt noget i mod de andre emner, kan jeg ikke forestille mig at det kunne være i mod hensigten med debatten.

Læs Liselotte''s indlæg igen, jeg tror du har misforstået det.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 22:20
Nu syntes jeg bare det mindede meget om indirekte reklame, hvor man ikke vil indrømme at man rent faktisk prøver på at sælge noget.

Anyway, whatever.
Fra Svendborg
Tilmeldt 17. Oct 05
Skrevet kl. 06:52
Så er det vist på tide jeg selv kommenterer kommentarerne.
(og hvis jeg vidste hvordan jeg får æ, ø og å til at se korrekt ud ville det være kønnere at se på)

Grunnden til at jeg tillader mig at anbefale informationsmøderne, er at jeg selv har brugt uddannelsen til at få mit firma sat på skinner, og jeg har været ualmindeligt glad for det. Især netværksdelen, adgangen til støttedatabase der er guld værd og den coaching der er indbygget.
Og det tænkte jeg at andre så også kunne have glæde af.

Samtidig ER jeg blevet involveret i uddannelse efterfølgende, så Christian har RET i sin mistanke. Men han har ikke ret i at mit motiv er salg. Derfor skriver jeg heller ikke at man skal købe noget som helst, men at der er informationsmøder hvis man vil vide mere.
Jeg ledte efter den rette tråd at skrive det i, da jeg ligesom Christian, synes det ikke er et selvstændigt emne, men bare et hint om en mulighed.

Jeg beklager hvis Christian føler sig gået for nær, men synes alligevel at andre skulle have chancen for måske at få samme udbytte af noget som jeg har haft.
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:42

Hej!

Dette er mit første indlæg i debatten her i Amino. Du skriver om kurser som projektleder.
Jeg er ikke helt klar over, hvor jeg falder ind - om overhovedet.
Det har i flere år været min force at starte et "Grønt værsted"  eller nærmere en "Byggelegeplads" op i det lille lokalsamfund på Fyn, hvor jeg bor. - Men jeg er usikker på mange ting inden jeg tør starte raketten.
Først og fremmest skal jeg have nogle gode input for at komme videre. - Jeg er klar over at jeg ved en sådan ide lægger op til skolebørn i alderen fra 3. klasse og til ca. 6. klasse. og at jeg måske tramper på kommunen - men kan kommunen dog ikke tænkes at interessere sig for sund aktivering af de aldersgrupper af børn, der ellers ikke er specielt kommunale tilbud til? - Jeg mener selv, der må være et potentionale heri!???

cb
Fra Svendborg
Tilmeldt 17. Oct 05
Skrevet kl. 09:02
Hej Claus,

Det er da et projekt at komme fra idé til virkelighed, med et værested, byggelegeplads. Det kan sagtens tænkes at din kommune vil finde projektet muligt at tillade, og måske endda støtte hvis du præsenterer dem for et sundt og gennemtænkt projekt. Nu ved jeg jo ikke hvorhenne du er i processen og hvilke forudsætninger du har for at komme videre, men umiddelbart ville jeg mene at du måske kunne bruge KulturDynamo uddannelsen, eller en anden projektleder uddannelse, som redskab til at komme igang. Du er velkommen til at kontakte mig på telefon hvis du vil vide mere og måske jeg kan lede dig videre uanset om du vil det ene eller andet.
Jeg arbejder selv med projekter i forskellige former, så måske har jeg idéer til hvad du kan gøre.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)